728 x 90

17 ژوئن,

پیام باب فیلنر، در همبستگی با گردهمایی بزرگ ایرانیان در 26ژوئن در پاریس

-

باب فیلنر
باب فیلنر
باب فیلنر، نماینده کنگره آمریکا رئیس کمیته بازنشستگان نظامی درکنگره و رئیس مشترک «کمیته حقوق‌بشر ودموکراسی برای ایران» در مجلس نمایندگان آمریکا، طی پیامی در همبستگی با گردهمایی بزرگ ایرانیان در 26ژوئن در پاریس گفت: من همه شما را به ایستادن در کنار مردم شجاع ایران -که از شهر اشرف تا خیابانهای تهران به مبارزه‌شان برای دموکراسی و آزادی ادامه می‌دهند-فرامی خوانم.

باب فیلنر، نماینده کنگره آمریکا
مایلم حمایت کامل خود را از این گردهمایی و از آنهایی که در اشرف هستند و از همه ایرانیانی که علیه رژیم ایران و تمامیت آن قیام کرده‌اند، اعلام کنم.
برایم مایه افتخار است که در کنار شما باشم. ما خواستار پایان دادن به خشونت، دستگیریهای غیرقانونی، شکنجه و بدرفتاریها علیه شهروندان ایرانی، هستیم و هم‌چنین آزادی بی‌قید و شرط همه زندانیان سیاسی در ایران را خواستاریم. به همین دلیل است که من اخیرا آنچه را که بیانیه ”با استناد به طرفداران دموکراسی در ایران“ می‌نامیم معرفی کردم. همان‌طور که مجلس نمایندگان به لایحه تحریمها علیه رژیم ایران این هفته رای خواهد داد، تغییر فقط توسط اپوزیسیونی امکانپذیر است که به‌دنبال یک جمهوری دموکراتیک، بدون سلاح اتمی و مبتنی بر جدایی دین از دولت است. بر این اساس آمریکا باید موانع را از سر راه این اپوزیسیون بردارد. یکی از، موانع اصلی، قراردادن سازمان مجاهدین توسط وزارت‌خارجه آمریکا در لیست تروریستی می‌باشد. من به‌طور خستگی ناپذیری برای حذف نام سازمان مجاهدین از لیست تلاش کرده‌ام و به آن ادامه خواهم داد.

در طول سال گذشته میلیونها ایرانی به خیابانها ریخته‌اند تا در تظاهرات ضددولتی، به‌رغم سرکوب فزاینده و خطر دستگیری و زندانی شدن و اعدام، شرکت کنند. آنها برای اساسی‌ترین حقوق پایه‌ای می‌جنگند که بسیاری از ما از آنها برخورداریم. ما هم‌چنین باید در رابطه با برادران و خواهرانمان در اشرف پیگیر باشیم و اطمینان حاصل کنیم که دولت عراق به قوانین بنیادین انسانی و مدنی وفادار باشد کارزار حمایتهای بین‌المللی از اشرف، از حقوق ساکنان آن حفاظت خواهد کرد، قوانین پایه‌ای بین‌المللی را تقویت می‌نماید و از نفوذ رژیم ایران ممانعت می‌کند. من از همه شما می‌خواهم که در کنار مردم شجاع ایران از شهر اشرف تا خیابانهای تهران که به مبارزه‌شان برای دموکراسی و آزادی ادامه می‌دهند، باشید.
متشکرم و برای همه شما در این گردهمایی مهم بهترین ها را آرزو می‌کنم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fe6e69a5-9c69-4132-88c6-cd3b58bd404c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات