728 x 90

اعدام زندانيان سياسى اهل سنت,

بیانیه جمعی از کارگران و کارمندان جنوب شهر تهران در محکومیت اعدام زندانیان اهل سنت

-

اعدام زندانیان سیاسی اهل  سنت
اعدام زندانیان سیاسی اهل سنت
بیانیه جمعی از کارگران و کارمندان جنوب شهر تهران در محکومیت اعدام زندانیان اهل سنت

ما جوانان کارگر و کارمندان جنوب شهر تهران"اعدام" گروهی از هموطنان اهل تسنن را شنیدیم این خبر برایمان بسیار تکان‌دهنده و تأسف‌آور بود.

آنها از خیل زندانیانی بودند در زندانهای ولی‌فقیه که ابتدا "القاعده" ، بعد "تکفیری" ، سپس "سلفی" ، و دست آخر "داعش" نامیده شدند! طنز تلخ در این است که آخوندهای حاکم بر ایران به القاعده جا می‌دهند، به حوثیها پول و مهمات می‌دهند و از همه مهم‌تر این‌که کسانی هستند که داعش از پهلوی آنها به دنیا عرضه شده است و این رسم زشت فقط در دستگاه ولی‌فقیه مرسوم است، نظامی که در طینت خویش جز ظلم چیزی ندارد. اما دردآورترین قسمت این داستان محاکماتی است که با قصد به راه‌انداختن ماشین کشتار جوانان بدون هیچ محمل و توجیه قانونی، برپا می‌کنند.

آنان از خیل شهیدانی هستند که نهال آزادی و استقلال و دگر اندیشی و حتی اسلامیت را آبیاری کردند و به راستی: بای ذنب قتلت... ؟
این غم جانکاه را به ملت ایران، به خانواده محترم جان‌باختگان عزیز و همه دوستان، تسلیت عرض نموده و به امید روزی هستیم که هیچ ایرانی به‌لحاظ تفکر و اندیشه تحت تعقیب و مجازات قرار نگیرد.
یاد و خاطره 30000 شهید مجاهد و مبارز وطن تا ابد در دلها زنده است، همان‌طور که شهادت هموطنان عزیز اهل سنت در ذهن ما مردم آزادیخواه ماندنی است.

کارگران و کارمندان هوادار مجاهدین – جنوب شهر تهران.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ac29ff8-cafb-4fc2-a15c-d69a2332d205"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات