728 x 90

20-30خرداد-فراخوان,

پاسدار فیروز آبادی، نسبت خیزش مردم در خرداد ماه هشدار داد

-

قیام سراسری مردم ایران تا سوزاندن ریشه رژیم ضدبشری  سر باز  ایستادن ندارد
قیام سراسری مردم ایران تا سوزاندن ریشه رژیم ضدبشری سر باز ایستادن ندارد
پاسدار فیروز آبادی سرکرده کل نیروهای مسلح رژیم، با ابراز وحشت از استمرار قیام و خیزش مردم در خرداد ماه، آنرا «آزمایش بزرگ» برای نظام توصیف کرد و به همه ارگانهای سرکوبی رژیم هشدار داد که در روزهای 22خرداد و 18تیر هوشیار باشند.
فیروز آبادی که سخنران پیش از نمایش جمعه تهران بود، گفت: «چشم فتنه کماکان در حال فعالیت شبانه‌روزی است و با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های عوامل خارجی در اشکال مختلف این آتش را زیر خاکستر نگه می‌دارند. این بستگی به ظرفیت مناسبتی و بهانه‌های سیاسی و اجتماعی آینده دارد. تشکل‌های وابسته به آنها، … احتمالاً در اعتراضات آینده به سرعت همدیگر را پیدا خواهند کرد».

سرکرده نیروهای مسلح دیکتاتوری آخوندی، مزدوران بسیجی و سایر ارگانهای سرکوبگر را به مقابله با قیام آفرینان فراخواند و گفت: «پیش‌بینی کارشناسان اطلاعات و امنیت برای سال 89 در ارتباط با فتنه‌گران و هم‌چنین هوشیار بودن در صحنه’ ضروریست… . برای روزهای 22خرداد و 18تیر، مردم باید بیدار و هوشیار باشند»
این کارگزار نظامی و اطلاعاتی دیکتاتوری آخوندی، ضمن مقایسه هشت سال جنگ ضد میهنی با قیام مردم ایران، قیام را «جنگی سخت» علیه رژیم توصیف کرد و افزود: امروز نیز نبرد دیگری که از سوی نظام شیطانی علیه این نظام الهی از سالهاپیش به راه افتاده، در صحنه است؛ جنگ نرم، جنگی فتنه‌گون و بسیار سخت…».
سرکرده کل نیروهای مسلح رژیم، با اشاره به نقش مجاهدین گفت: «… گروههای ضدانقلاب مسلح و غیرمسلح سازمان‌یافته نیز کلیه هواداران و عناصر خود را… به صحنه آوردند تا به اربابان خود خدمت نمایند»..

پاسدار فیروز آبادی سال 89 را سال استمرار قیام دانست و افزود: فتنه‌گران در سال 89 نیز به جرائم گذشته، لکن با پوشش‌های فریبکارانه ادامه می‌دهند.
سرکرده نیروهای مسلح رژیم، قوه قضاییه و وزارت اطلاعات و نیروهای سرکوبگر را به «حرکتی هوشمندانه و برنامه‌ریزی شده» برای مقابله با قیام آفرینان فراخواند و گفت: «… بی‌تردید نادیده گرفتن این فرصت و عدم اقدامات بایسته موجب نگرانی در آینده خواهد بود».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/04fcad49-8d02-400e-b5ed-dec4d13cb33f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات