728 x 90

خانواده اشرفيان در داخل كشور,

دادستان جنایتکار رژیم از تأیید حکم اعدام 6تن از زندانیان سیاسی، خبر داد

-

سه تن از زندانیان سیاسی هوادار مجاهدین که به اعدام محکوم شده اند
سه تن از زندانیان سیاسی هوادار مجاهدین که به اعدام محکوم شده اند
صبح امروز عباس جعفری دولت آبادی دادستان جنایتکار رژیم در تهران حکم قطعی اعدام ۶ زندانی سیاسی به جرم هواداری از مجاهدین را اعلام کرد.
دژخیم جعفری دولت آبادی که اظهاراتش در رسانه‌های حکومتی منتشر شده گفت: « احمد دانشپور مقدم، محسن دانشپور مقدم و عبدالرضا قنبری از هواداران و وابستگان به گروهک منافقین هستند که عبدالرضا قنبری در روز عاشورا مستقیما برای منافقین گزارش می‌داده است. حکم اعدام این سه نفر قطعی شده است».

به گزارش خبرگزاری فارس، ۲۵ اردیبهشت، دادستان جنایتکار رژیم در تهران، افزود: «در حال حاضر سه حکم اعدام تأیید شده داریم که مربوط به محمدعلی صارمی، جعفر کاظمی و فردی به‎نام محمدعلی حاج آقایی است که هر سه نفر از هواداران گروهک منافقین هستند. ارتباط این سه نفر با گروهک منافقین آشکار و مسلم است. این عده وابستگی گروهکی دارند و در شهریور سال ۱۳۸۸ دستگیر شده‎اند».
این کارگزار جنایتکار قوه قضاییه دیکتاتوری آخوندی مدعی شد: «سه نفر دیگر به نام‌های مطهره بهرامی حقیقی، ریحانه حاج ابراهیم دباغ و هادی قائمی در دادگاه بدوی محکوم به اعدام شدند، اما مجازات آنها در دادگاه تجدیدنظر به حبس تبدیل شد».

دیکتاتوری ضدبشری آخوندی که در سراشیب سقوط حتمی قرار گرفته، در حضیض ضعف و درماندگی، و به منظور ایجاد جو ارعاب و ترس برای جلوگیری از استمرار خیزش و قیام در خردادماه، ساطور کشتار را برگردنهای افراشته زندانیان بی‌دفاع سیاسی فرود آورده تا شاید چند صباحی دیگر بر عمر حکومت ننگین خود بیفزاید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a880ca0-ca03-4302-b351-c98e0ff6e8e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات