728 x 90

اخبار اعتراضي,

کرج، کرمانشاه - اعتصاب و اعتراض رفتگران

-

تجمع رفتگران - آرشیو
تجمع رفتگران - آرشیو
صبح روز پنجشنبه 21آبان 1394، بار دیگر رفتگران در کرج دست به تجمع اعتراضی زدند، آنها از ساعت 8 در مقابل شهرداری دست به تظاهرات و اعتراض زدند.

این تجمع در دومین روز در حالی برگزار شد که روز قبل این کارگران زحمتکش با قلدری و مقابله مأموران امنیتی روبه‌رو شده بودند. کارگران به جان آمده بدون توجه به تهدیدها در اعتراض به پرداخت نشدن قریب 5ماه حقوقشان، بار دیگر دست به اعتراض زدند و اعلام کردند تا احقاق حقوق خود به اعتراض ادامه خواهند داد.

کارگران به جان آمده همچنین گفتند در دو ماه اخیر شهرداری کرج در یک اقدام بهره‌کشانه با اخراج بیش از 50 رفتگر، کار آنها را هم روی دوش ما انداخته‌اند بدون این‌که ذره‌یی به حقوقمان اضافه کنند.

شایان ذکر است ایادی رژیم که نتوانستند کارگران را پراکنده کنند با مشاهده افزایش جمعیت معترض در وحشت از فراگیر شدن دامنه اعتراض، با فرستادن یک کارگزار حکومتی با دادن وعده مصرانه از کارگران می‌خواستند به تجمع خود خاتمه دهند.

صبح روز پنجشنبه 21آبان 94 تعدادی از رفتگران منطقه 4 کرمانشاه، در اعتراض به پرداخت نشدن 8ماه حق بیمه در محل شهرداری منطقه 4 کرمانشاه در خیابان سنجابی تجمع کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e707f76b-47d0-49f2-b131-54763d9f21f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات