728 x 90

-

رژیم پوسیده آخوندی در هراس از گسترش قیام، اقدام به تشدید جو ارعاب می‌کند

-

دستگیری وحشیانه جوانان توسط نیروهای سرکوبگر - آرشیو
دستگیری وحشیانه جوانان توسط نیروهای سرکوبگر - آرشیو
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا (۱۵اردیبهشت۸۹ ) پاسدار حسین ساجدی‌نیا با صراحت دست روی هدف سرکوبگرانه عملیات نیروهای انتظامی آن را «عملیات پلیس پایتخت برای ارتقای امنیت در تهران» نامید و دستگیر شدگان را به خشونت بیشتر تهدید کرد و گفت: «عملیات پلیس اراذل و اوباش هستند که با اقتدار با آنها برخورد می‌شود»

پاسدار جنایتکار ساجدی نیا گفت که پلیس ۹طرح در دستور کار خود دارد و وعده داد: «. طرح اول که برخورد با مواد فروشان خرد بود، چند شب گذشته آغاز شد، از سوی دیگر طرحهایی هم‌چون برخورد با مزاحمان نوامیس، امنیت پارک‌ها، معتادان پرخطر، سرقت، مبارزه با مواد فروشان خرد و مالخران به‌زودی در تهران آغاز می‌شود».

وی به کسانی که «ارذال» می‌نامیدشان یک هفته فرصت داد که خود را به پایگاههای اطلاعاتی معرفی کنند و شرط پذیرفتن توبه آنان را «تایید معتمدان محل، روحانیان، مجموعه بسیج و شورایاران خواهد بود، از سوی دیگر این افراد نباید پرونده‌ای در محاکم قضایی داشته باشند».
 
روشن است که هدف از این قبیل طرحها هیچ چیز جز اشاعه ترس و جو وحشت اجتماعی از ترس قیام مردمی علیه رژیم سراپا فاسد آخوندی نمی‌باشد. رژیمی که «رذل» ترین اوباش را بر کار گماشته و هیچ شهروندی از سبعیت آن تامین و امنیت ندارد.

جالب است که برای این قدرت‌نمایی سرکوبگرانه یکی از سرکردگان سرکوب در مصاحبه خود سطحی از بلاهت و فریب ارائه کرد که بیشتر به جوک شبیه است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ یعقوب عبداللهی ـ رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت تهران ـ  به یک نمونه از دستگیر شدگان اشاره کرد و گفت: «یکی از اراذل و اوباش معروف که در آخرین اقدام خود دو نفر را مصدوم کرده بود، این محل را به‌عنوان مخفیگاه انتخاب کرده بود که خوشبختانه امشب این فرد و تعدادی از همدستانش توسط پلیس دستگیر شدند» سپس بدون این که نامی از فرد دستگیر شده بیاورد اضافه کرد: «از شهروندان می‌خواهیم در صورت شکایت از این فرد با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.»
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eae8b192-ccd4-4c6a-9091-7b992589fc75"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات