728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

تحریمها علیه رژیم ایران، به‌زودی محقق می‌شود

-

واشنگتن تایمز
واشنگتن تایمز
روزنامه واشنگتن تایمز نوشت: مجلس نمایندگان و سنای آمریکا در تلاش برای اعمال تحریم‌‌ها علیه رژیم ایران می‌باشند. مجلس نمایندگان روز پنجشنبه رأی‌گیری کرد تا با سنا بر روی طرحی برای اعمال تحریم‌های جدید علیه رژیم ایران تشکیل کنفرانس دهند و این بعد از ماه‌ها اولین بار است که کنگره اقدام به تشکیل کمیته‌یی نموده است.

واشینگتن تایمز افزود: کنفرانس‌ها به این معنا هستند که مذاکره‌کنندگان مجلس نمایندگان و سنا دور هم جمع می‌شوند تا اختلافات خود را رفع نموده و نسخه نهایی طرح را بنویسند و باید به همان شکل به مجلس نمایندگان و سنا تسلیم کنند… . هر دو مجلس برداشت خود را به طورجامع به تصویب رساندند و جمهوریخواهان و دموکراتها روز پنجنشبه گفتند که اقدامات کنگره روی رژیم ایران فشار خواهد گذاشت.

الینا رزلهتینن، نماینده مجلس از فلوریدا و عضو ارشد جمهوریخواهان در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان اظهار داشت، ”بیش از این نمی‌توانیم صبر کنیم“ .

هاوارد برمن دموکرات از کالیفرنیا، رئیس کمیته امور خارجه گفت، دیپلماسی شکست خورده است، زیرا رژیم ایران از تعامل خودداری کرده است، و آن هم نه به‌خاطر این که آمریکا و متحدینش تلاش نکرده‌اند.

اریک کانتور جمهوریخواه از ایالت ویرجینیا و سخنگوی اقلیت در مجلس نمایندگان گفت، ”با گذشت 15ماه و نادیده گرفتن تعداد بیشماری ضرب‌الاجل‌های از سوی رژیم ایران، این حاکی از شکست استراتژی دولت اوباما است“ .

جوبایدن معاون رئیس‌جمهور در مصاحبه‌یی با شبکه ای.بی.سی گفت از نظر وی تحریم‌های بین‌المللی روی رژیم ایران به‌زودی محقق می‌شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9c7cd84b-ed49-4e15-b7d1-28228ec95df7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات