728 x 90

صدور تروريزم رژيم در جهان ,

آخوند منصور لقایی، عامل امنیتی رژیم در استرالیا اخراج می‌شود

-

آخوند منصور لقایی عامل امنیتی رژیم در استرالیا
آخوند منصور لقایی عامل امنیتی رژیم در استرالیا
به گزارش تلویزیون استرالیا، دادگاه فدرال این کشور دستور اخراج آخوند منصور لقایی را که از سالیان پیش تحت نظر دستگاه امنیتی استرالیا است، تأیید کرده است.
بنا‌به گزارش جامعه ایرانیان در استرالیا، آخوند منصور لقائی از ۱۶ سال پیش در استرالیا به‌عنوان عامل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به تبلیغ بنیادگرایی و عضوگیری از میان مسلمانان برای اهداف بنیادگرایانه و تروریستی رژیم آخوندی فعالیت دارد.

به گزارش تلویزیون استرالیا، سرویس امنیتی استرالیا (ASIO)، از سیزده سال پیش او را به‌عنوان یک تهدید امنیتی اعلام کرده است.

بنا‌به این گزارش، درخواست استیناف شیخ در دادگاههای مختلف شکست خورده است و اگر وزیر مهاجرت تقاضای تجدیدنظر را رد کند، اواخر این ماه از استرالیا اخراج می‌شود.

بنا‌به این گزارش جامعه ایرانیان از اخراج او حمایت می‌کند. سیروس سارنگ یکی از اعضای جامعه ایرانیان در یک کنفرانس خبری گفت: او کسی است که برای رژیم ایران تبلیغ می‌کند. او از کنسولگری رژیم ایران پول دریافت کرده است. ما مخالف کنسول رژیم ایران هستیم، ما علیه سفیر ایران هستیم. آنها دروغ می‌گویند و علیه جامعه ما جاسوسی می‌کنند و جامعه ایرانیان در ترس نسبت به فعالیتهای جاسوسی آنها به‌سر می‌برد.

جامعه ایرانیان در یک کنفرانس خبری که بعد از صدور رأی دادگاه برگزار شد، خواستار اخراج این عامل رژیم ایران از استرالیا گردید.
بنا‌به این گزارش یکی از اساتید دانشگاه مکوواری، به نام کلیو ویلیامز، می‌گوید ارتباطات این آخوند می‌تواند در رابطه با سازمانهایی مانند حزب‌الله، جهاد اسلامی و لشکر المهدی که هنوز در لیست تروریستی قرار نگرفته، باشد.

به گزارش جامعه ایرانیان، آخوند لقائی در راستای پیشبرد اهداف رژیم ولایت‌فقیه، در استرالیا، شبکه‌ای از مسلمانان بنیادگرا را در این کشور سازمان داده است. وی هم‌چنین برای سیاست مماشات لابی کرده و برای دعوت مقامات استرالیا به ایران فعالیت داشت.
در همین رابطه فیلیپ راداک فرماندار سابق و نماینده ملکه در استرالیا با لابی وی چندین بار به ایران سفر کرده است. وی هم‌چنین به تهدید خانواده سربازان استرالیایی که به عراق یا افغانستان اعزام شده بودند، می‌پرداخت. آخوند لقائی قبل از کریسمس در نامه‌هایی به خانواده‌های سربازان کشته شده در جنگ گفته است آنها به جهنم رفته‌اند.

آخوند لقائی با به کار گرفتن کانالهای مذهبی- مسیحی تلاش می‌کند که دولت استرالیا را متقاعد به تغییر تصمیم دادگاه نماید و به این منظور مجددا درخواست تجدیدنظر کرده است که تا پایان این ماه بررسی و نتیجه آنرا اعلام می‌کنند.

به گزارش تلویزیون استرالیا، آخوند لقایی توانست به کمک گروهی از مذهبیون طرفدار خود یک راهپیمایی در مخالفت با اخراج خود سازمان دهد.
تلویزیون استرالیا گفت: شیخ منصور لقائی درطول ۱۶ سال گذشته دراسترالیا زندگی کرده است، اما از دریافت ویزای دائم به‌خاطر اینکه یک تهدید برای امنیت ملی شناخته شده، منع شده است.
حامیان شیخ می‌گویندکه شیخ، درطول دهه گذشته بین جامعه مسلمانان و مسیحیان در استرالیا پل زده است.
فرماندار فدرال آقای روبرت مک کلیند که در گذشته نامه‌یی در حمایت و معرفی این آخوند نوشته بود امروز خودش را بنا‌به گزارش خبرنگار تلویزیون از او جدا کرده است.

جان استوارت خبرنگار تلویزیون استرالیا گزارش داد: آخوند منصورلقائی به‌عنوان یک رهبر مذهبی در ۱۶ سال گذشته در سیدنی بوده است. پس ازسالها جدال بین دستگاه امنیتی و ماموران رسمی اداره مهاجرت در دادگاهها، شیخ منصورلقائی در طول دوهفته آینده به ایران اخراج خواهد شد.
حامیان این آخوند که زیرمجموعه یک شورای مذهبی می‌باشند از اینکه دستگاه امنیتی حاضر به بررسی مجدد پرونده ارزیابی منفی امنیتی در مورد این آخوند نیست، خشمناکند.

به گزارش جامعه ایرانیان استرالیا، آخوند منصور لقائی درسال ۱۹۹۴ با ویزای تجارتی وارد استرالیا شد.
او درهمان سالهای اولیه تلاش کرد تا با تاسیس مسجدی برای پیشبرد اهداف بنیادگرای سازمان ارتباطات فرهنگ اسلامی‌نماید که با افشاگری به موقع تعدادی از ایرانیان آزاده اهالی محل و شهردار و… با احداث مسجد مخالفت گردید و نهایتا طرح وی با شکست مواجه شد.

او سپس اقدام به راه‌اندازی مسجد امام حسین دریکی از محلات مسلمان نشین کرد که با گرفتن نامه‌های معرفی از فرماندار استرالیا در آن زمان (فیلیپ راداک از حزب لیبرال) و یکی دیگراز نمایندگان پارلمان به نام روبرت مک کلیند، مقدمات تاسیس مسجد را فراهم ساخت.

بنا بر گزارشاتی که سرویس امنیتی استرالیا در سال ۲۰۰۶ ارائه داده است، آخوند منصور لقائی از سالیان پیش زیر نظر مقامات امنیتی استرالیا بوده است.
در گزارش ASIO که درسال ۲۰۰۶ به‌طور عمومی انتشاریافت، آمده است شیخ منصور لقائی در طول مسافرتهایش به ایران با آخوند تسخیری، رئیس وقت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در تماس بوده است. دراین گزارش به اسناد و مدارک گوناگون اشاره شده است.
در آخرین دادگاهی که در ۰۸ مارس ۲۰۱۰ ، تشکیل شد، دستور اخراج آخوند لقائی داده شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a206491-3b07-40fc-aa1c-7fe2b268d638"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات