728 x 90

-

اگر بیتا قاعدی به ایران دیپورت شود کشته خواهد شد

-

اعتراض علیه دیپورت بیتا قاعدی در انگلستان
اعتراض علیه دیپورت بیتا قاعدی در انگلستان
سایت ایندیمدیا بریتانیا روز دوشنبه ۱۹ آوریل نوشت: حامیان بیتا قاعدی در لندن در روز قبل از دیپورتش برای اعتراض به اخراج اجباری او به ایران تجمع کردند. بیتا یک زن ایرانی است که در انگلستان زندگی می‌کرده و در مخالفت با نقض حقوق‌بشر مزمن و دیرینی که در ایران صورت می‌گیرد مبارزه کرده است. تجمع در مقابل وزارت کشور انگلستان
اگر بیتا به ایران دیپورت شود کشته خواهد شد در این جنایت شریک رژیم ایران نشوید…
اینها نوشته‌های روی پلاکاردهایی است که در تجمع در مقابل وزارت کشور به چشم می‌خورد.
در ۱۵ آوریل بیتا به‌زور توسط کارکنان آژانس مرزی انگلستان از خانه‌اش بیرون آورده شد و به بازداشتگاه یارلزوود برده شد تا منتظر اخراج خود بماند. بیتا به‌خاطر خشونتها در داخل، وطنش ایران را در ۲۰۰۷ ترک کرد.
 
او همراه با سازمان مجاهدین خلق ایران به کمپینی مسالمت‌آمیز علیه نقض شدید حقوق‌بشر که توسط عوامل دست‌نشانده رژیم ایران در عراق در اطراف کمپ اشرف عمل می‌کنند ادامه داده است. در سال ۲۰۰۹ تعداد ۱۱ نفر توسط نیروهای امنیتی عراق که به این کمپ حمله کرده بودند کشته شدند.

این توطئه علیه حدود ۳۰۰۰ عضو سازمان مجاهدین در این کمپ ادامه دارد. تا به امروز اعضای سازمان مجاهدین کماکان توسط رژیم ملاها مورد حمله و تعقیب قرار می‌گیرند و شماری هم اعدام شده و با محکومیتهای طولانی به زندان افتاده‌اند. این اعتراضات در مقابل وزارت کشور انگلستان در لندن برگزار شده است.

برگزارکنندگان کمپین می‌گویند درحالیکه روزها می‌گذرند، یک دادگاه بریتانیا درخواست جدیدی برای پناهندگی را نپذیرفته است.
 ادعای دادگاه این است که آنها قانع نیستند که جان بیتا قاعدی در خطر است و به این وسیله تأیید می‌کنند که مقررات دولت در مورد اوضاع سیاسی در خاورمیانه به‌واقع به‌طور دلسردکننده‌یی ناکافی می‌باشد.
بیتا قرار است به‌زودی به ایران اخراج شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/135a707f-3898-4cac-9396-8e14326a5e21"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات