728 x 90

خانواده اشرفيان در داخل كشور,

خانواده زهرا اسدپور گرجی، در مقابل زندان گوهردشت، دست به اعتصاب زده‌اند

-

زندانی سیاسی, زهرا اسدپور گرجی
زندانی سیاسی, زهرا اسدپور گرجی
خانواده زندانی سیاسی خانم زهرا اسدپور گرجی، از روز شنبه21فروردین ماه در اعتراض به انتقال (مادر جوشن) به نقطه نامعلوم، در مقابل زندان گوهردشت کرج دست به اعتصاب زدند.

روز شنبه خانواده این زندانی سیاسی برای ملاقات با ایشان به زندان گوهردشت مراجعه کردند. دژخیمان زندان به پدر این خانواده گفته‌اند: ”خانم زهرا اسدپور به زندان اوین منتقل شده است“ . آقای جوشن به زندان اوین رفته و پیگیری دیدار همسرش را می‌کند، ولی دژخیمان زندان اوین به وی می‌گویند ما اصلا از گوهردشت ورودی نداشته‌ایم. به‌رغم رفت و آمدهای مکرر آقای جوشن به اوین و گوهردشت، هم‌چنان خانم زهرا اسدپور گرجی ناپدید است و هیچ مرجعی به این خانواده زندانی سیاسی پاسخگو نیست.

بنا‌به گزارشهای دریافتی خانم زهرا اسدپور گرجی در اعتراض به انتقال فرزندش (رضا جوشن) به سلول انفرادی بند اطلاعات سپاه و شکنجه و آزار وی از تاریخ 14فروردین دست به اعتصاب غذا و دارو زده بود.

خاطرنشان می‌شود خانم زهرا اسدپور گرجی 51ساله و فرزندش رضا جوشن، فقط به دلیل دیدار از اشرف و ملاقات با خانواده خود، دستگیر و به زندان محکوم شدند، این درحالی است که دیکتاتوری آخوندی بیش از دو ماه است مزدورانش را تحت عنوان خانواده، برای توطئه و شکنجه روانی مجاهدان اشرف به ورودی اشرف فرستاده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/50b87cdb-1230-41c7-b601-356ff1eb7c4a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات