728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

کیهان آخوندی، به یکپارچگی بین‌المللی جهت اعمال تحریمها علیه رژیم آخوندی اذعان کرد

-

روزنامه حکومتی کیهان
روزنامه حکومتی کیهان
همزمان با بررسی اعمال تحریمهای جدید در جلسه اعضای دائم شورای امنیت ملل‌متحد و آلمان، روزنامه کیهان ولی‌فقیه، با ابراز نگرانی نوشت که چین و روسیه سرانجام با تحریمها موافقت خواهند کرد.

کیهان ولی‌فقیه با تأکید بر اینکه مخالفت روسیه و چین با قطعنامه‌های شورای امنیت ملل‌متحد تنها برای معامله و گرفتن امتیاز است، افزود: «معامله تا کجا امکانپذیر است؟ تا جایی که آمریکاییها حاضرند امتیاز بدهند. و مقاومت به چه شکلی انجام می‌شود؟ فقط به شکل تعدیل محتوای قطعنامه‌ها نه به شکل مخالفت با اصل آنها. این فرمول نشان می‌دهد که برای آن دو کشور اصل بر معامله است مگر اینکه خلاف آن ضرورت پیدا کند.

ارگان ولی‌فقیه ارتجاع نوشت: «یک اشتباه رایج این است که کسانی تصور کنند چین نهایتا با تحریمها موافقت نخواهد کرد یا قطعنامه را وتو می‌کند. چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. چین و روسیه فقط در موارد معدودی که به امنیت ملی آنها مربوط می‌شده از حق وتو استفاده کرده‌اند در حالی که ایران برای روسیه و چین یک موضوع استراتژیک است نه موضوع امنیت ملی».

کیهان ولی‌فقیه در ادامه یادداشت روز خود به منظور دلداری دادن به مزدورانش نسبت به پیامدهای اعمال تحریمها، تلاش کرده تحریمها را بی‌اثر جلوه دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b7c8d383-661f-4088-b6de-2e17545829b7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات