728 x 90

-

از سرنوشت زندانی سیاسی مجید رضایی اطلاعی در دست نیست

-

عکسی از بند209 اوین از بالا
عکسی از بند209 اوین از بالا
با گذشت بیش از 50روز از بازداشت زندانی سیاسی مجید رضایی هنوز هیچ خبر از وضعیت و شرایط وی به‌دست نیامده است.
براساس گزارش رسیده؛ مجید رضائی یکی از زندانیان سیاسی دهه 60 است که با یورش وحشیانه ماموران وزارت بدنام اطلاعات به منزلش در خواب دستگیر و به بند 209 زندان اوین منتقل شد. از زمان دستگیری وی تاکنون هیچ خبری از وضعیت و شرایط او در دست نیست. براساس همین گزارش؛ مامورین وزارت بدنام اطلاعات نزدیک به 3ساعت تمامی نقاط منزل را مورد بازرسی قرار دادند که در اثر این بازرسیهای وحشیانه بعضی از وسائل شخصی این خانواده تخریب شد سپس کامپیوتر، رسیور ماهواره، مدارک شخصی، دسته چک، دفترچه تلفن و سایر وسایل شخصی این خانواده را با خود بردند. آنها هم‌چنین مبلغی پول نقد از این خانواده اخاذی کردند که آنرا برای هزینه انتقال آقای رضائی به زندان اوین عنوان می‌کردند.

هنگامی که خانواده رضائی علت دستگیری او را جویا شدند به آنها گفته شد که بدلیل حضور فرزند و برادرش در قرارگاه اشرف در عراق و تنظیم بودن دیش گیرنده ماهواره این خانواده به سوی سیمای آزادی می‌باشد.

آقای مجید رضائی از زندانیان سیاسی دهه 60 می‌باشد که به مدت 10سال در شکنجه‌گاههای مخوف ولی‌فقیه به‌سر برده بود و در اثر شکنجه‌های قرون وسطائی پردۀ هر دو گوش وی پاره شده است و هم‌چنین دچار ناراحتیهای متعددی جسمی دیگر از جمله؛ ناراحتی قلبی وگوارشی می‌باشد.

لازم به یادآوی است در یورش به منازل و درجریان دستگیریهای گسترده و بی‌سابقه هفته‌های گذشته که منجر به دستگیری چند هزار نفر شده است در میان آنها تعداد زیادی از زندانیان سیاسی دهه 60 فقط به صرف اینکه زندانی سیاسی بوده‌اند و یا اینکه بستگان آنها در قرارگاه اشرف در عراق به‌سر می‌برند دستگیر و به سلولهای انفرادی منتقل شده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd328ce2-9e9c-4bc1-8f56-458240076040"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات