728 x 90

ابتذال و فضیحت آیت الله بی بی سی علیه مجاهدین

آیت‌الله بی.بی.سی
آیت‌الله بی.بی.سی

- آیت‌الله بی‌بی سی در ابتذال و فضیحت در برنامه‌هایش علیه مجاهدین رکورد شکست

- آیت‌الله بی‌بی سی با پرگارش به نبش‌قبر پرداخت و یک مأمور افشا شده اطلاعات به نام باقروند ارشد را تحت عنوان عضو «ارشد» سابق مجاهدین معرفی کرد اما از رفتن او به ایران به مدت ۹ سال و مأموریتش برای وزارت اطلاعات پس از اعزام و صدور به آلمان هیچ نگفت.

- مأموری که در بی‌بی سی علیه مجاهدین به کار گرفته شد از ۱۶ سال پیش در برنامه‌های «پرونده» در سیمای آزادی افشا شده بود.

- تحفه‌ای که وزارت اطلاعات در بی‌بی سی به نمایش گذاشت در جنگ اشغال عراق و بمبارانهای مهیب آمریکا در اشرف بریده و متعاقباً خود را در «تیف» که برای «فروپاشی نرم» مجاهدین درست شده بود، تسلیم نیروهای آمریکایی کرد.

- باقروند در اسفند ۸۳ به ایران رفت و به استخدام وزارت اطلاعات در آمد و در رسانه‌های رژیم به لجن‌پراکنی علیه مجاهدین پرداخت.

- مزدور باقروند ۹ سال در ایران در خدمت وزارت اطلاعات بود و آموزش می‌دید و در سال ۹۲ برای مأموریت‌های جاسوسی و تروریستی و شیطان‌سازی مجاهدین، توسط وزارت اطلاعات به آلمان فرستاده شد. حرف اصلی او در محضر آیت‌الله بی‌بی سی این بود که «مجاهدین از رژیم بدترند»!

- وزارت اطلاعات به مزدور خط داده بود بگوید خانم مریم رجوی باید روسری‌اش را بردارد! اما او به‌جای این کار در نماز با مجاهدین شرکت کرده است!

- مزدور وزارت در محضر آیت‌الله ادعا کرد که مسعود رجوی خود را امام زمان معرفی کرده است در حالی که سخنان رهبر مقاومت در مورد امام زمان و این‌که خمینی با ولایت فقیه خود را در جای او نشانده، از سال ۵۸ تاکنون بارها منتشر و پخش شده است.

- مأمور اطلاعات در خدمت آیت‌الله ادعا کرد مجاهدین از سال ۵۸ از ولایت فقیه دفاع می‌کردند در حالی‌که همه می‌دانند خمینی فتوای حذف مسعود رجوی از کاندیداتوری ریاست‌جمهوری را به‌خاطر رأی ندادن به قانون اساسی ولایت فقیه صادر کرد. او تنها کاندیدای مورد حمایت نیروهای ترقیخواه و ملیتها و پیروان ادیان و مذاهب دیگر بود.

- اسناد مربوط به مأموریت‌های مزدور باقروند در شهریور ۱۴۰۰ در کتاب افشای ۳ مزدور وزارت اطلاعات-انتشارات سازمان مجاهدین خلق ایران منتشر شده است

- طبق اسناد کلیشه شده در این کتاب، مزدور مزبور در سالهای حضورش در سازمان بارها اخراج شده اما هر بار با «التماس» برای ماندن در نزد مجاهدین خواهان فرصت مجدد شده است.

- چند ماه قبل از شروع جنگ در عراق، سازمان مجاهدین به این شخص «به‌دلیل عدم تحمل شرایط منطقه مرزی» حکم اخراج داد تا رفع زحمت کند که در کتاب کلیشه شده است.

- باقروند در سایت وزارتی اینترلینک در ۲۳ شهریور ۹۴ گفت: پس از ورود به ایران ما را به یک محل پیش‌آهنگی بردند و من نیز همه اطلاعات عمومی را که همه داشتند نوشته و دادم. چند روز از صبح تا شب می‌نوشتیم و در نهایت در آخرین چهارشنبه اسفند سال ۱۳۸۳ (یعنی چند روز پس از ورود به ایران) تحویل خانواده‌ها شدیم.

- مزدور در یک سناریوی مضحک در مورد نحوهٔ اعزامش به اروپا گفت: از طرف دفتر ریاست‌جمهوری «ابلاغ شد چندماه فرصت داری که کشور را ترک کنی، که مجبور شدم در خرداد ۱۳۹۲ ایران را ترک کنم»

- «کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت» در اکتبر ۲۰۱۷ و گروه «کارزار برای تغییر در ایران» در آوریل ۲۰۱۸ این مزدور وزارت اطلاعات را در گزارشهای جداگانه معرفی و همه ارگانهای ذیربط را از جمله در انگلستان از مأموریتهای وی مطلع کرده بودند.

- آیت‌الله بی‌بی سی دست آخر فتوا داد که مجاهدین با مبارزه مسلحانه و با رفتن به عراق و ریختن جام‌زهر آتش‌بس به حلقوم خمینی در جنگ ضدمیهنی (با شعار فتح قدس از طریق کربلا) رژیم را تقویت کرده‌اند! این تنها اختلاف‌نظر آیت‌الله بی‌بی سی با خمینی و خامنه‌ای و رئیسی است!

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3af2c3ae-de56-4563-8014-b82217b80c9e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات