728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار سوريه,

هلاکت یک سرهنگ، یک سرگرد و یک ستوان رژیم در نبردهای سوریه

-

هلاکت سرکردگان ارتش رژیم در سوریه
هلاکت سرکردگان ارتش رژیم در سوریه
به گزارش سایتهای حکومتی سرهنگ ذوالفقارنسب رئیس رکن دوم تیپ ۴۵ تکاور تحت‌امر ارتش آخوندها در جریان درگیریهایی در سوریه بهلاکت رسیده است. علاوه بر این سرگرد مرتضی زرهرن از نیروهای تیپ 258 شاهرود، جمعی ارتش تحت‌امر آخوندها نیز روز شنبه 21فروردین 95 در سوریه بهلاکت رسید.

به گزارش سایت حکومتی اوشیدا: ستوان دوم ’مجتبی یداللهی’ جمعی تیپ 388 ایرانشهر نیز در جریان درگیریهایی در سوریه کشته شده است.

رسانه‌های حکومتی جزئیاتی در خصوص محل هلاکت و دلایل آن ارائه ندادند. اما هلاکت بالاترین افسران ارتش تحت‌امر آخوندها ظرف مدت کوتاه بیانگر آسیب‌پذیر بودن این نیروها در سوریه است.

بیشتر بخوانید:
23فروردین 95: بر اساس گزارش دریافتی، یکی از تکاوران تیپ 65 نوهد به‌نام ستوان دوم محسن قطاسلو که به‌تازگی به سوریه اعزام شده است طی درگیریهایی در سوریه بهلاکت رسیده است.
علاوه بر این، سه پاسدار دیگر رژیم در درگیریهایی در سوریه کشته شده‌اند. حسین بوّاس’ 33ساله اهل شهرستان چالوس، ’سید سجاد خلیلی’ 23ساله اهل شهرستان بهشهر و ’محمد تقی سالخورده’ 29ساله اهل شهرستان نکا در جریان درگیریهایی در حومه جنوبی استان حلب به هلاکت رسیدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e9d21b40-a1c5-4f00-82d6-fac459129a20"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات