728 x 90

دخالت رژيم در عراق,

ابو مهدی المهندس، از افسران اطلاعات رژیم ایران است

-

جمال جعفر ملقب به ابو مهدی المهندس
جمال جعفر ملقب به ابو مهدی المهندس
مرکزاطلاع رسانی کتابات نوشت: جمال جعفر محمد علی الابراهیمی که با نام مستعار ابو مهدی المهندس شناخته می‌شود از افسران اطلاعات رژیم ایران می‌باشد، وی بر اساس معیارهای انترپل و جنایتهای سازمان‌یافته، به‌حق یک عنصر تروریست و یک قاتل حرفه‌ای مزدور شناخته می‌شود، او که خود را در پارلمان عراق و در پشت عنوان کمیسیون موسسات جامعه مدنی مخفی کرده است، نفر سوم از 8 عضو این کمیسیون می‌باشد، این فرد عضو حزب الدعوه می‌باشد و دارای ارتباط با رژیم ایران و توصیه‌ها و فرامین رژیم ایران برای خرابکاری در عراق را به مورد اجرا می‌گذارد.

نام ابوجعفر مهندس درعملیات کشف پناهگاه الجادریه در سال 2005 بر زبانها آمد وقتی که همه خبرگزاریها و رسانه‌ها و جراید خبر از کشف بازداشتگاه مخفی جادریه را دادند که یکی از بیشمار بازداشتگاه‌های مخفی وزارت کشور بود که در حقیقت شکنجه‌گاههای هولناکی بودند که توسط گروههای مرگ اداره می‌شدند. پارلمانتر ابو مهدی المهندس نیز در این بازداستگاه مخفی بر عملیات شکنجه‌های بسیار وحشیانه‌ای که علیه 200 عراقی صورت می‌گرفت و شامل تجاوز به زنان و عملیات سوراخ کردن جمجمه‌ها با دریل و شکستن استخوانهای بازداشت شدگان بوده است نظارت می‌کرد.  گفته می‌شود که ابو مهدی المهندس هیچگونه فعالیت پارلمانی ندارد و حتی در هیچ کدام از جلسات پارلمانی نیز شرکت نمی‌کند  و در رسانه‌ها نیز ظاهر نمی‌گردد و بکلی از رسانه و دوربین پرهیز دارد. وی یک مرکز تحقیقات استراتژیک در شهر کاظمیه بغداد دایر کرده است که معمولا پوش مورد پسند وزارت اطلاعات رژیم ایران در عراق می‌باشد. وی پروژه دیگری نیز در دست دارد که تاسیس یک کانال ماهواره‌ای تلویزیونی و یک ایستگاه رادیویی ویژه است. منابع امنیتی کویتی تأکید می‌کنند که ابو مهدی المهندس یکی از شرکت کنندگان و طراحان تهاجمهای صورت گرفته علیه سفارتهای آمریکا و فرانسه در کویت در سال 1983 می‌باشد. وی به‌خاطر داشتن نقش اصلی در عملیات ترور جابر الاحمد الصباح امیر کویت در تاریخ 6ماه رمضان سال 1985 که منجر به کشته شدن تعدادی از همراهان و اعضای حفاظت ویژه امیر کویت گردید، مورد تعقیب انترپل و هم‌چنین قضائیه و امنیت کویت است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/71a43a1d-0a64-4a40-b3b4-3bb83835e05f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات