728 x 90

مراسم تاسوعا- عاشورا,

الزمان: مقاومت ایران پیرامون سرعت بخشیدن به اعدامها توسط رژیم هشدار داد

-

مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران
روزنامه الزمان موضع‌گیری رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت پیرامون صدور احکام اعدام برای دستگیرشدگان قیام مردم ایران را منعکس کرد و نوشت: مقاومت ایران نسبت به ارائه لایجه‌ای از سوی نمایندگان مجلس رژیم ایران که خواستار سرعت بخشیدن به اعدام دستگیرشدگان قیام مردمی در روز عاشورا شد، هشدار داد.

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران در اظهاراتی این طرح که آنرا جنایتارانه توصیف کرد، بیانگر شکست رژیم در سرکوب قیام بزرگ مردم ایران دانست و نسبت به اعدام زندانیان سیاسی و دستگیر شدگان در جریان قیام هشدار داد. رجوی دبیرکل سازمان ملل متحد، شورای امنیت و ارگانهای بین‌المللی ذیربط را به ”محکوم کردن نقض آشکار حقوق‌بشر در ایران “ فراخواند و خواستار ”اتخاذ اقدامات فوری و الزام‌آور به منظور جلوگیری از اعدام زندانیان سیاسی “ گردید.

مریم رجوی به دستگیری هزاران نفر در جریان قیام که اکثرا از جوانان هستند اشاره کرد و گفت: آنها در معرض شکنجه قرار دارند و در شرایط بسیار سخت و بدیبه‌سر می‌برند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ccdf384-6d8d-4f6e-8945-0f2dfb64ca7a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات