728 x 90

انزواى رژيم,

رسانه‌های رژیم، سفر احمدی‌نژاد به مصر را تحقیر کننده توصیف کردند

-

حمله با لنگ کفش به ستون احمدی نژاد
حمله با لنگ کفش به ستون احمدی نژاد
یک رسانه رژیم آخوندی سفر احمدی‌نژاد به مصر را تحقیر کننده توصیف کرد و نوشت در این سفر، احمدی‌نژاد و وزیر امور خارجه، باز هم خواستار ”روابط نامحدود با مصر“ شدند ولی طرف مقابل، همانند قبل، روی خوش نشان نداد و حتی سخنگوی ریاست‌جمهوری مصر اعلام کرد ایران برای برقراری رابطه با مصر، اول باید در سیاست سوریه‌ای خود تجدیدنظر کند و سپس بتواند نظر مثبت افکار عمومی جهان عرب را کسب کند. همچنین به‌رغم این همه اصرار مقامات ایرانی بر روابط حسنه با مصر، رئیس دفتر مرسی نیز گفت که ایران، یادآور خونهایی است که در سوریه ریخته می‌شود.
این رسانه رژیم با اشاره به بحران درونی رژیم یادآوری کرد: عدم حضور نماینده‌ای از طرف مقام رهبری در آیین بدرقه و استقبال از احمدی‌نژاد، برخلاف دفعات قبل، می‌تواند هشداری برای احمدی‌نژاد، به‌ویژه بعد از عدم توجه او به تذکر رهبری در خصوص عدم اختلاف زایی، باشد.
این رسانه حکومتی به افتضاح سرهم‌بندی استقبال نمایشی از احمدی‌نژاد اشاره می‌کند و می‌نویسد: راه‌اندازی استقبالهای به‌اصطلاح خودجوش (!)، بدعت ناروایی است که این بار هم شاهدش بودیم. قبل از بازگشت احمدی‌نژاد، رسانه‌های دولتی، از مردم دعوت کردند که در استقبال شرکت کنند و نهایتاً خود دولتیها توانستند حدود صد نفر از خودیهایشان را به خروجی مخصوص پاویون مهرآباد ببرند و نام آن را استقبال خودجوش مردمی بگذارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/009ada44-e908-4554-bd6e-f3d7c33c25ae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات