728 x 90

-

رژیم ایران عامل انفجارهای خونین در عراق است

-

انفجار بغداد انگشت اتهام به سوی رژیم آخوندی است
انفجار بغداد انگشت اتهام به سوی رژیم آخوندی است
مازن محمد صالح نویسنده وتحلیل گر عراقی از لندن در مصاحبه با تلویزیون الرافدین، عامل انفجارهای صورت گرفته در عراق را رژیم ایران معرفی کرد.
جدیدترین انفجار در عراق انفجار الانبار است که در پی آن فرمانده پلیس استان نیز برکنار شد. مازن محمد صالح نویسنده و تحلیلگر عراقی در این رابطه گفت: موضوع انفجارها در ادامه انفجارهای قبلی است زیرا که شیوه و ابزار انفجار یکی است وبخشی از طرح و برنامه‌ای است که از پیش توسط رژیم ایران تنظیم شده است این انفجارها همیشه زمانی صورت می‌گیرد که در داخل رژیم ایران بحران پیش می‌آید و شدت مخالفت با این نظام افزایش می‌یابد به‌خصوص با وجود تظاهرات عاشورا که دو روز پیش برگزار شد.

وی افزود: کسانی در داخل دولت عراق هستند که مجری و هماهنگ کننده با سپاه قدس هستند. برکناری مدیر پلیس الانبار نیز قابل پیش‌بینی بود زیرا با هر انفجاری که رخ می‌دهد دولت تلاش می‌کند که مجری واقعی را بپوشاند و جنایتکار اصلی را در ببرد. دولت مالکی جرات نمی‌کند از رژیم ایران نام ببرد زیرا این دولت مورد حمایت آن است.
محمد مازن در ادامه این مصاحبه با اشاره به نفوذ رژیم ایران در دستگاههای امنیتی عراق گفت: این عملیات از آسمان نازل نشده بلکه کسانی در داخل دستگاههای امنیتی هستند که مستقیم با رژیم ایران رابطه دارند و به تصمیم گیرنده وصل هستند. دولت مالکی این شخصیتهای شناخته شده را می‌پوشاند. جلال‌الدین صغیر بزرگترین شبکه خرابکاری در داخل عراق را رهبری می‌کندو به سپاه قدس ایران وصل است. جلال‌الدین صغیر یکی از سران شناخته شده پارلمان عراق و مجلس اعلا است.

تلویزیون الرافدین پرسید: شما مسائل عراق را دنبال می‌کنید. انفجارهای یک شنبه وچهارشنبه و سه‌شنبه خونین و آخرین آن انفجار انبار چه ارتباطی با هم دارند؟
مازن محمد صالح پاسخ داد: همه‌اش از یک منبع و یک مصدر سرچشمه گرفته است که آن هم رژیم ایران است و کسانی که با این رژیم همکاری می‌کنند. هیچ کشور دیگری درفتنه انگیزی در عراق منفعت ندارد و تنها ایران از ناآرامی در عراق سود می‌برد اینکاربرای شیطان سازی از عناصر ملی است که آنها را هدف قرار بدهد و ترور کند… هر کسی که هژمونی رژیم ایران را رد کند یا تصفیه فیزیکی می‌شود و یا از طریق این انفجارها هدف قرار می‌گیرد و این بخش جدایی‌ناپذیر از یک طرح همه جانبه رژیم ایران در عراق است این رژیم نه تنها برای عراق خطرناک است بلکه تهدید همه کشورهای عربی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/793d19e5-e9d0-4376-b2bf-6d4fcdf716c5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات