728 x 90

مراسم تاسوعا- عاشورا,

در صورتی‌که قدرتهای خارجی در این بحران بیطرف بمانند، رژیم آخوندی ظرف 12 ماه سقوط خواهد کرد

-

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه خواهان اتحاد عمل همه نیروها برای سرنگونی دیکتاتوری آخوندی شد و گفت در صورتی که قدرتهای خارجی در این بحران بیطرف بمانند، رژیم آخوندی ظرف 12ماه سقوط خواهد کرد.
خبرگزاری فرانسه با عنوان ”رهبر ایرانی در تبعید خواهان اتحاد اپوزیسیون شد“ نوشت: رهبر معروفترین جنبش اپوزیسیون ایران در تبعید روز سه‌شنبه از تمامی مخالفان رژیم اسلامی تهران، خواهان اتحاد عمل برای سرنگونی حاکمیت آخوندی شد.

مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران گفت هواداران او در حال همکاری با جنبشهای اعتراضی اخیر در خیابانهای تهران هستند، خانم رجوی از رهبران اپوزیسیون خواهان اقدام مشابهی گردید.
این خبرگزاری افزود: مریم رجوی در پاریس به خبرگزاری فرانسه گفت ”این یک فراخوان برای اتحاد، در بین تمامی کسانی است که حکومت ولایت‌فقیه را رد می‌کنند و خواهان برقراری آزادی در ایران هستند“ .

خبرگزاری فرانسه در ادامه افزود: خانم رجوی گفت که جنبش اعتراضی، به اقشار پایین رسیده و اکنون به تلاشی برای سرنگونی این رژیم تبدیل شده است. پرزیدنت شورای ملی مقاومت از تمامی کسانی که با رژیم فعلی مخالفند، خواست که در پشت فراخوان به سرنگونی خامنه‌ای و خواست مردم ایران علیه ولایت آخوندها متحد شوند.
خانم رجوی گفت، ”آنچه که جنبش علیه تقلبات انتخاباتی معرفی می‌شد، به سرعت ناپدید شده و با جنبشی عمیقتر که هدف آن سرنگونی تمامیت رژیم است جایگزین گردیده است“ .
خانم رجوی افزود، هم‌چنانکه شما در روز شنبه دیدید شعارهای تظاهرات ”مرگ بر خامنه‌ای“ و ”مرگ بر حکومت آخوندها“ بود، خانم رجوی از سایر جنبش‌های اپوزیسیون خواهان اتخاذ این موضع گردید.
پرزیدنت شورای ملی مقاومت گفت: در صحنه، در خیابانها، همه کسانی که خواهان سرنگونی این رژیم هستند با هم کار می‌کنند ، و پیش‌بینی کرد این حکومت در صورتی که قدرتهای خارجی در این بحران بیطرف بمانند، ظرف 12ماه سقوط خواهد کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b21fc95-ba6e-4a6c-a3ba-39c53a1b0398"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات