728 x 90

اتمي رژيم ,

بمب اتمی ایران شمشیری برای گریز از سرنگونی

-

سایت اتمی قم
سایت اتمی قم
روزنامه روز الیوسف چاپ مصر، مقاله‌یی به قلم محمد اقبال از ساکنان اشرف، با عنوان ”بمب اتمی ایران شمشیری برای گریز از سرنگونی“ درج کرد.
در این مقاله آمده است: رژیم ایران مذاکرات هسته‌یی را دچار شکست کرد. چرا که می‌خواهد به بمب هسته‌یی دست پیدا کند. آخوندها طرح روشن خودشان را دارند. آنها مذاکرات و گفتگو را به دستور و توجیه خامنه‌ای به ابزاری برای پیشروی از این ستون به آن ستون در مسیر تولید بمب هسته‌یی تبدیل کرده‌اند.
روز الیوسف افزود: مجاهدین خلق ایران اولین کسانی بودند که سایت غنی‌سازی اورانیوم رژیم ایران در شهر قم در جنوب تهران را افشا کردند…
در ادامه مقاله مندرج در روزالیوسف مصر آمده است: همه علائم نشان می‌دهد که رژیم ولایت‌فقیه هیچ‌گاه به پیشنهاد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر خارج کردن اورانیوم غنی شده از ایران در کادری که جامعه جهانی انتظار دارد پاسخ مثبت نخواهد داد. خامنه‌ای در مواجهه با قیام گسترده مردمی و ناتوان از غلبه بر بحرانها و شقه درونی، دست‌یابی به بمب اتمی را عامل بقای حاکمیت خود می‌داند و دست برداشتن از آن، روند فروپاشی و سرنگونی این رژیم را تسریع می‌کند. بعلاوه این که امکان استفاده این رژیم از عراق به‌عنوان یک کارت و لبنان به‌عنوان کارتی دیگر و سایر کشورهای منطقه در صورت لزوم را از بین می‌برد.
برای رژیم ملایان مذاکره صرفًا یگانه ابزار برای خریدن زمان و تکمیل پروژه تولید بمب اتمی است. تظاهرات مردم ایران به‌طور جدی مسیر سرنگون کردن ملایان را پیش گرفته است. زمان آن فرا رسیده که جامعه جهانی سیاستی آینده‌دار را در قبال این رژیم و برنامه هسته‌یی‌اش پیش بگیرد و به اپوزیسیون دموکراتیک این رژیم یعنی شورای ملی مقاومت ایران و ستون فقرات اصلی آن مجاهدین خلق ایران روی بیاورد. این دو گزینه تنها گزینه‌های برنده هستند و راه‌حلی به جز این دو گزینه وجود ندارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b4d90410-cc45-47da-b23d-8aa0f4abc3f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات