728 x 90

-

رژیم ضدبشری آخوندی زندانی سیاسی احسان فتاحیان را در زندان سنندج به‌دار آویخت

-

احسان فتاحیان
احسان فتاحیان
رژیم ضدبشری آخوندی صبح امروز چهارشنبه 20آبان زندانی سیاسی احسان فتاحیان 27ساله را در زندان سنندج به‌دار آویخت
بنا‌به گزارشهای دریافتی پس از اعدام این جوان دژخیمان رژیم آخوندی به خانواده فتاحیان دستور ترک محل را داده و در ساعت 8 صبح جنازه‌ی او را با آمبولانس به گورستان برده‌اند. این دژخیمان گفته‌اند که طی یکی دو روز آینده، جسد او را به خانواده‌اش تحویل خواهند داد.
خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران گفت: رئیس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: ‌ اجرای حکم اعدام فتاحیان صبح امروز با حضور وکلا و خانواده وی صورت گرفته است.
لازم به ذکر است احسان فتاحیان مرداد ماه سال گذشته در شهر کامیاران دستگیر شد و به زندان مرکزی شهر سنندج انتقال یافت. دژخیمان رژیم ابتدا وی را به اتهام محاربه با نظام به 10سال زندان توأم با تبعید محکوم کردند. ولی در پاسخ به اعتراض به این حکم، دستگاه قضایی رژیم او را به اعدام محکوم کرد. احسان فتاحیان از روز یکشنبه 17آبان در اعتراض به حکم اعدام خود در اعتصاب غذا به‌سر می‌برد.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت روز گذشته طی اطلاعیه‌یی کمیسر عالی حقوق‌بشر و گزارشگر اعدام را به اقدام عاجل جهت توقف احکام شقاوت‌بار اعدام و نجات جان احسان فتاحیان فراخوانده بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43e408e5-1950-4646-8399-527392430b2c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات