728 x 90

-

تشدید فشارهای ضدانسانی علیه زندانی سیاسی یاسر مجیدی، در زندان بیرجند

-

زندان
زندان
بنابه گزارش دریافتی زندانی سیاسی یاسر مجیدی از هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در شرایط غیرانسانی و طاقت فرسا و تحت فشارهای مستمر دژخیمان وزارت اطلاعات در زندان بیرجند به‌سر می‌برد.
وی تنها زندانی سیاسی است که بیش از 5سال است که در زندان بیرجند موسوم به بند آخر جهنم در تبعیدبه‌سر می‌برد و هم‌چنین تنها زندانی سیاسی این زندان می‌باشد. او طی این مدت در قرنطینه زندان بیرجند نگهداری می‌شود.
این زندان سیاسی از ناراحتی آسم رنج می‌برد و حتی تا مرز مرگ پیش رفته است. ولی دژخیمان زندان بیرجند از درمان موثر او تابحال خوداری شده است.
بنا‌به گزارشهای دریافتی علاوه بر فشارهای غیرانسانی که بر این زندانی وارد می‌شود بازجویان وزارت بدنام اطلاعات افرادی که تحت نام انجمن نجات هستند را، هر از چند گاهی سراغ وی می‌فرستند و ضمن تهدید و اذیت وآزار از او می‌خواهند که با آنها همکاری کند و علیه اعتقادات خودش برای آنها کتاب بنویسد.
از طرفی دیگر یکی از بازجویان وزارت اطلاعات در کرج به نام محبی که در دستگیری و اذیت و آزار خانواده‌های هوادار مجاهدین نقش دارد. برخوردی غیرانسانی با خانواده این زندانی دارد و آنها را مدام مورد تهدید قرار می‌دهد.
خاطرنشان می‌شود یاسر مجیدی در سن 21سالگی و در سال 1380 در کرج به اتهام هواداری از سازمان مجاهدین خلق ایران دستگیر شد و بیش از 8ماه تحت شکنجه‌های قرون وسطائی وزارت اطلاعات قرار داشت. او به 28سال زندان محکوم شد و پس از 3سال زندان از زندان گوهردشت کرج به زندان بیرجند تبعید شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4314c3b2-bbd8-43f3-a5cc-682a56b10f2a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات