728 x 90

نقش رژيم در عراق,

رژیم آخوندی مجدداً به توپ‌باران مناطق مرزی کردستان عراق پرداخت

-

بمباران مناطق کردستان عراق
بمباران مناطق کردستان عراق
رژیم آخوندی مجدداً به توپ‌باران مناطق مرزی کردستان عراق پرداخت و خساراتی به این مناطق وارد ساخت:


تلویزیون کردستان متعلق به بارزانی خبر داد: بار دیگر توپخانه ارتش ایران مناطق مرزی کردستان را توپ‌باران نمود. روستاهای دامنه قندیل در ناحیه پشدر هدف توپ‌باران قرار گرفتند.

تعدادی از ساکنان این روستاها گفتند: در نتیجه توپ‌باران ارتش جمهوری اسلامی ایران، خسارات زیادی به باغها و جنگلهای روستاهای دامنه قندیل رسانده است.

مسئول ناحیه سنگسر، عبدالله ابراهیم ضمن تایید این خبر گفت: توپخانه ارتش ایران به مدت چندین ساعت، کلیه روستاهای منطقه ”ناودشت“ در دامنه قندیل را که شامل 14 روستا می‌باشد، توپ‌باران کرد. در نتیجه باغهای مردم این منطقه آتش گرفته و محصولات مردم به آتش کشیده شده و خسارات مالی فراوانی به مردم منطقه وارد آمده است. هم‌چنین تعداد زیادی از احشام مردم از بین رفته است.

تلویزیون کرد ست هم گزارش داد: بر اثر توپ‌باران ناحیه سنگسر، خسارات مادی فراوانی به مردم وارد شد.

عبدالله ابراهیم مسئول ناحیه سنگسر گفت: هیچ اقدام مسلحانه در این روستاها نبوده و این اولین بار نیست که توپخانه جمهوری اسلامی دست به توپ‌باران می‌زند. چندین بار داخل روستاها را توپ‌باران کرده است در حالی که مردم غیر نظامی و بی‌دفاع در این روستاها ساکن هستند.

جمهوری اسلامی چندین بار قول توقف توپ بارانها را داده اما بعد، دوباره شروع به توپ‌باران کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59342eeb-36dc-4996-8d86-28030f98f507"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات