728 x 90

-

ان بی‌ای، لس‌آنجلس لیکرز بر یوتا جاز چیره شد

-

لس آنجلس لیکرز در برابر یوتا جاز
لس آنجلس لیکرز در برابر یوتا جاز
در رقابتهای کنفرانس غرب نیز لس‌آنجلس لیکرز هم در دیداری که در استیپل سنتر برگزار گردید مقابل یوتا جاز قرارگرفت. «لومار اودوم» تا نیمه این دیدار با 22 امتیازی که به حساب لس‌آنجلس ریخت برتری را 35 بر21 از آن این تیم کرد. هم‌چنین کوبی براینت با 24 امتیازی که به امتیازها لیکرز اضافه نمود. و هم‌چنین با دانک «ترور ریزا» لس‌آنجلس با نتیجه 113 بر 100 برنده اولین گیم کنفرانس غرب گردید.
در دیدار دیگری اورلاندو مجیک میزبان فیلادلفیا سونتی سیکسرز بود، دوایت هوارد ستاره اورلاندو با 31 امتیازی که دراین دیدار به‌دست آورد، اما با تلاش دانیل مارشال بازیکن فیلادلفیا این تیم به نتیجه مساوی 98 درکوارتر چهارم دست یافت و با پرتاب «آندره ایگوئه دالا» در لحظات پایانی فیلادلفیا بانتجیه 100 بر98 پیروز این دیدار گردید. 

 هم‌چنین درایالت جورجیا آتلانتا هاوکس میزبان میامی هیت بود و جیمز اسمیت در این دیدار با 23 امتیازی که برای آتلانتا کسب کرد، باعث شد تا این تیم با نتیجه 90 بر64 میامی را مغلوب نماید.
اما در دیدار دوم کلیولند کاولیرز و دیترویت پیستونز بعد از پیروزی یک بر صفر در دیدار اول مقابل هم قرار گرفتند و دیترویت پیستونز با 29 امتیاز و 13 ریباند و 6 پاس گل لیبرون جیمز که به حساب تیمش ریخت و هم‌چنین 21 امتیازی که ویلیامز به آن اضافه نمود. برتری را با اختلاف 17 امتیاز درکوارتر سوم از آن کلیولند کرد و درنهایت کلیولند بازی دوم خود را 94 بر82 برد و به برتری 2برصفر دست یافت.

از طرف دیگر لس‌آنجلس لیکرز هم در بازی دوم خود مقابل یوتا جاز قرارگرفت. کوبی دراین دیدار نیز خوش درخشید. البته دارن ویلیامز هم برای جاز خوب کار کرد و از جمله 35 امتیاز این دیدار را به حساب تیمش ریخت، هم‌چنین کارلوس بوزرز 20 امتیاز دیگر به آن اضافه نمود اما لومار اودوم در دقایق پایانی کوارتر چهارم جبران کرد و با19 امتیازی که به حساب لیکرز ریخت باعث شد تا این تیم بار دیگر به پیروزی دست یافته و با نتیجه119 بر109 برنده دومین گیم مقابل یوتا جاز شود. این صدو نود‌وپنجمین پیروزی لیکرز تحت هدایت فیل جکسون به شمار می‌آید.

هم‌چنین پورتلند تریل بلیزرز در دیدار دیگری میزبان هوستون راکتس بود، مارکوس اولدریچ در این دیدار 27 امتیاز و12 ریباند را به حساب پورتلند ریخت، و براندن روی بهترین بازیکن پورتلند نیز 42 امتیاز دیگر به آن اضافه نمود تا پورتلند با نتیجه 107 بر103 هوستون را مغلوب کند و نتیجه دو گیم را به تساوی یک بر یک بکشاند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2273f4a4-17be-415c-89bf-854d29d97cc9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات