728 x 90

رئیس جمهور آمریکا به سران رژیم آخوندی هشدار داد

جرج بوش
جرج بوش
رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی سالانه خود خطاب به سران رژیم ایران هشدار داد که باید سرکوب در داخل ، تروریسم در خارج و غنی سازی اورانیوم را متوقف کنند و بدانند آمریکا با کسانی که نیروهایش را تهدید می‌کنند، به رویارویی برمی‌خیزد.
گزارش:
جرج بوش، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی سالانه خود در کنگره آمریکا گفت: ما علیه نیروهای افراطی که توسط رژیم تهران حمایت می‌شوند، قیام کرده ایم. رهبران رژیم ایران ملتی خوب و با استعداد را سرکوب کرده اند. در خاور میانه هرکجا که آزادی پیشرفت داشته باشد، به نظر میرسد که رژیم ایران برای مخالفت با آن، در آنجا حضور دارد. (رژیم) ایران از گروه های شبه نظامی در عراق حمایت مالی میکند و آنها را آموزش می‌دهد. این رژیم همچنین از تروریست های حزب الله در لبنان پشتیبانی میکند و از تلاش های حماس برای ضربه زدن به صلح در سرزمین مقدس فلسطین حمایت میکند. رژیم تهران همچنین به تولید و توسعه موشک های بالستیک با بردی که رو به افزایش است می پردازد و توانمندی خود را در غنی سازی اورانیوم که میتواند برای تولید سلاح اتمی مورد استفاده قرار گیرد، افزایش می دهد.
رئیس جمهور آمریکا افزود: پیام ما به مردم ایران روشن است، ما هیچ اختلافی با شما نداریم. ما به سنتها و تاریخ شما احترام میگذاریم. ما چشم اتتظار روزی هستیم که شما آزادی خود را بدست آورید. پیام ما به رهبران رژیم ایران هم روشن است. غنی سازی اورانیوم خود را بطور قابل تأییدی متوقف کنید.. نسبت به انگیزه‌های هسته‌یی و اعمال گذشته خود شفاف عمل کنید. سرکوب در داخل کشورتان را متوقف کنید و از حمایت از تروریسم در خارج دست بردارید. ولی بالاتر از همه اینها باید بدانید که آمریکا با کسانی که نیروهایش را تهدید میکند، به رویارویی برخواهد خاست. ما در کنار متحدین خود ایستاده ایم و از منافع حیاتی خود در خلیج فارس حفاظت خواهیم کرد.
رئیس جمهور آمریکا در قسمت دیگری از سخنان خود درباره وضعیت عراق گفت: سال گذشته شبه نظامیان تندرو که برخی از آنها توسط رژیم ایران مسلح و حمایت می‌شدند در قسمت های مختلف عراق دست به ویرانی و غارت زدند. اکنون یک سال پس از آن زمان، نیروهای ائتلاف و عراقی صدها نفر از این شبه نظامیان را کشته یا دستگیر کرده اند. تمامی عراقیها از همه اقشار به این نتیجه رسیده اند که شکست دادن این شبه نظامیان برای آینده کشورشان حیاتی است. طی سال گذشته ما هزاران نفر از افراطیون در عراق شامل صدها تن از رهبران و عوامل القاعده را کشته یا دستگیر کرده ایم.
جرج بوش همچنین گفت: یک عراق آزاد به میلیونها نفر در سراسر خاور میانه نشان خواهد داد که یک آینده آزاد برای آنها متصور است. یک عراق آزاد دوست و همکار آمریکا برای جنگ با تروریسم و منبعی برای ثبات در منطقه‌یی خطرناک از جهان خواهد بود. برعکس یک عراق شکست خورده باعث تقویت افراطیون و گستاخ شدن رژیم ایران می شود و به تروریست ها پایگاهی برای حملات بیشتر علیه دوستان، متحدین و سرزمین ما خواهد داد.
رئیس جمهور آمریکا افزود: ما در یک مبارزه ایدئولوژیکی و ذهنیتی بسیار تعیین کننده در قرن بیست و یکم درگیر هستیم. تروریست ها با تمام اصول انسانی مخالفند, پیشبرد آزادی با مخالفت تروریست ها و افراطیون روبرو شده, . ما در مبارزه با تروریست ها حالت تهاجمی را حفظ خواهیم کرد, فشار را حفظ خواهیم کرد و آنها را به پای میز عدالت خواهیم کشاند.

خبرگزاری فرانسه سخنرانی سالانه رئیس جمهور آمریکا را با این عنوان مخابره کرد: جرج بوش: آمریکا اگر لازم شود با رژیم ایران وارد رویارویی خواهد شد.
وی گفت: ما با کسانی که نیروهایمان را مورد تهدید قرار می دهند، وارد رویارویی خواهیم شد و از متحدین خود و منافعشان در خلیج فارس دفاع خواهیم کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9eb198b1-e17e-4db4-9c64-a2fcce146d19"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات