728 x 90

هاشم خواستار: صدای اعتراض ما را جهان شنیده است

هاشم خواستار
هاشم خواستار
هاشم خواستار عضو کانون صنفی معلمان مشهد و زندانی سیاسی سابق طی مصاحبه‌یی پیرامون قیام سراسری مردم ایران گفت: ”صدای اعتراض ما را جهان شنیده است، هر چه زودتر باید تجمعات و تظاهراتها از سر گرفته شود قبل از این‌که رژیم بتواند خود را برای سرکوب آماده و نفسی تازه کند، و بزرگترین افتخار این است که در این راه به زندان برویم یا به‌شهادت برسیم“.

وی افزود: ”نظام ولایت فقیه سیستمی کاملاً فاسد است که ثروت مردم ایران را غارت و به تاراج می‌دهد، این نظام هر روز بیشتر و بیشتر در باتلاق فساد و فروپاشی فرو می‌رود، و تا این حکومت وجود دارد وضعیت مردم ایران روز به روز وخیم‌تر می‌شود“.

هاشم خواستار گفت:‌ ”نظام حاکم بر ایران که ادعای اسلامی بودن دارد، آبروی اسلام را برده است و از اسلام، تنها ابزاری برای سرکوب مردم ایران ساخته است، حاکمان این مملکت سواد کشورداری ندارند و تنها ارمغانشان برای ایرانیان فساد و ظلم است، نباید بیش از این به آنها فرصت داد که این کشور را غارت کرده و نابود کنند شما به راه خود و برگزاری تظاهراتها و راهپیمایی‌ها تا پیروزی ادامه دهید“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/93f25ffa-b51a-4205-8941-5be1f0bc8220"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات