728 x 90

مریم رجوی: شمارش معکوس برای سقوط رژیم آخوندها شروع شده است

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
الدستور مصر در پایگاه اینترنتی خود نوشت:‌ مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران روز جمعه با هیأتی از پارلمان اروپا به‌ریاست ریچارد چارنسکی معاون رئیس پارلمان اروپا و وزیر سابق امور اروپایی لهستان و با حضور خوزه روداش عضو کمیسیون خارجی این پارلمان و وزیر سابق دفاع کراواسی دیدار کرد. این پارلمانترهای اروپایی بر حمایت و همبستگی خود با مقاومت و قیام مردم ایران تأکید کرده و گفتند که پارلمان اروپا در کنار مردم ایران و شورای ملی مقاومت در مبارزه‌اش بر علیه رژیم آخوندها ایستاده است.

مریم رجوی در جریان این دیدار تأکید کرد که شمار معکوس برای سرنگونی رژیم آخوندها شروع شده است و این رژیم هیچ گریزی از سقوط محتوم ندارد و خاطرنشان نمود که میلیونها جوان ایرانی در سراسر کشور با شعارهای خود خواستار پایان دادن به دیکتاتوری مذهبی و محقق شدن دموکراسی در ایران هستند و هیچ آینده‌ای برای این رژیم متصور نیست و ادامه همکاری و روابط دوستانه با این رژیم فقط نقض ارزشهایی است که اتحادیه اروپا خودش را مدافع آن می‌داند. و هرگونه سرمایه‌گذاری بر روی این رژیم رو به سقوط، محکوم به شکست است.».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9db90918-130d-4cf1-89fc-3162d95805bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات