728 x 90

خوکشی دو دختر و یک مرد جوان طی دو روز گذشته در تهران و زابل

رواج خودکشی در حاکمیت ننگین آخوندی
رواج خودکشی در حاکمیت ننگین آخوندی
بنا‌ به گزارشهای دریافتی یک مرد جوان، روز جمعه 17شهریور 96 ساکن تهران با پریدن از طبقه دوم یک ساختمان به پایین، پس از برخورد با زمین، به‌دلیل خونریزی مغزی، متأسفانه جان سپرد.

هم‌چنین در همین روز یک دختر نوجوان تهرانی به‌دلایل نامعلوم خودش را از بالکن خانه‌شان آویزان کرده بود و قصد خودکشی داشت، با کمک اهالی محل نجات پیدا کرد.

هم‌چنین بنا‌ به گزارشهای دریافتی یک دختر ١٩ساله به نام کوثر سرگزی فرزند محمود روز پنچ‌شنبه 16شهریور 96 با اسلحه کمری اقدام به خودکشی کرد و متأسفانه جان سپرد.

اطلاعی از انگیزه این هموطنان برای خودکشی در دست نیست، بسیاری از خودکشی‌ها در ایران تحت حاکمیت آخوندها به‌دلیل سرکوب و خفقان از یک سو و فقر و محرومیت اقتصادی از سوی دیگر صورت می‌گیرد.
بنا‌ به آمارهای جهانی ایران آخوندزده در میان کشورهایی است که از بالاترین آمار خودکشی برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

خودکشی در ایران به‌دلیل فشار طاقت‌فرسا

بنا‌ به گزارشهای دریافتی یک جوان 23ساله، در آخرین ساعتهای سه‌شنبه 14شهریور 96 ساکن یکی از روستاهای بخش مرکزی دشتستان با پاره‌گی شریان دست اقدام به خودکشی کرد و متأسفانه جان سپرد.
خودکشی در ایستگاه مترو
روز شنبه 11شهریور 96یک جوان 20ساله با قصد خودکشی خود را جلوی قطار در حال حرکت در متروی سهروردی تهران انداخت.
قطار از روی این فرد رد شد اما از آنجایی که این فرد به‌صورت درازکش روی ریل قطار افتاده بود از این حادثه جان سالم به در برد.

خودکشی در ایران تحت حاکمیت آخوندها

بنا‌ به گزارشهای دریافتی یک خانم 28ساله، متاهل صاحب فرزند حدود ساعت 6عصر روز جمعه 10شهریور 96 درخانه‌اش در محله آلوچه باغ گرگان خود را حلق‌آویز کرد و متأسفانه جان سپرد.

خودکشی دختر جوان ۱۸ساله در بانه

بنا‌ به گزارشهای دریافتی یک دخترجوان 18ساله بانه‌ای به‌نام دلسوز سلیمی ساکن خیابان «اماکن»، روز دوشنبه 6شهریور 96 خود را درخانه‌اش حلق‌آویز کرد و متأسفانه جان سپرد.
اطلاعی از انگیزه او برای خودکشی در دست نیست.

خودکشی با حلق‌آویز کردن خود

بنا‌ به گزارشهای دریافتی یک جوان ۳۸ساله اهل کوچه هدایت لاهیجان، روز دوشنبه 6شهریور 96 خود را در خانه‌اش حلق‌آویز کرد و متأسفانه جان سپرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/725cfe7b-26ed-47ce-bdf7-66e69881c3c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات