728 x 90

کیهان خامنه‌ای: دولت به جای معماری، اقتصاد را نقاشی کرده است!

بحران اقتصادی در ایران
بحران اقتصادی در ایران
کیهان ولی‌فقیه ارتجاع روز دوشنبه 4دی سیاست اقتصادی آخوند روحانی را زیر ضرب برد و به‌نقل از یک تحلیلگر مسائل اقتصادی رژیم نوشت:‌ نباید با عنوان یک مقام دولتی با نقاشی کردن، تصویر مورد نظر خودمان را به مردم ارائه دهیم. در این دولت بیشتر به تلاش برای نقاشی از اقتصاد کشور در اذهان مردم پرداخته شد و کاری به طراحی و معماری در حوزه اقتصاد نداشتند. وی افزود: آن چیزی که ما در چهار سال گذشته از دولت آقای روحانی دیدیم تحقق وعده‌های ایشان نبود. وقتی دولت یازدهم آغاز به کار مدت زمان زیادی نگذشت که برنامه خروج از رکود ایشان طرح شد. در همان ابتدا ایشان مدعی شد که از رکود خارج شدیم. ولی از ارائه آمار و ارقام شاخصهای اقتصادی خبری نبود.

اقتصاددان رژیم خاطرنشان کرد: شایسته نیست که صحبتهای رئیس‌جمهور و سایر مقامات اقتصادی کشور از روی آمارسازی باشد و با واقعیت‌های اقتصادی کشور تفاوت داشته باشد. این خوب نیست که رئیس‌جمهور روی چیزی از اقتصاد کشور تأکید کند که مردم آن را احساس نکنند. اشتغال در کشور کاهش یافته و این مسأله قدرت خرید مردم را نیز تحت تاثیر قرار داده است. درآمد ملی کشور در درون اقتصاد افزایش قابل ملاحظه‌ای نیافته است. بدهی دولت به بانک مرکزی و بانکهای دیگر افزایش یافته است. مانده بدهی دولت به بانکها از مانده بدهی بخش خصوصی به بانکها بیشتر است. این یعنی دولت به سپرده‌های مردم و منابع بانک مرکزی دست‌اندازی کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e06e864a-7f2c-4043-ae61-3482268de86a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات