728 x 90

بحران انسانی در مناطق زلزله‌زده

بحران انسانی در مناطق زلزله‌زده
بحران انسانی در مناطق زلزله‌زده
زلزله کرمانشاه و مصیبت‌هایش ادامه دارد. سرمای سیاه زمستان و باران بیداد می‌کنند. همین روزهاست که سر و کله برف معمول کرمانشاه هم پیدا شود. وسایل گرمایشی به اندازه کافی وجود ندارد. سوخت رسانی به سختی انجام می‌شود. مردم حتی برای حفظ بهداشت معمول خود در تنگنای امکانات و حمام و سرویس بهداشتی قرار دارند. کمتر کسی است که سرما نخورده باشد. دارو و درمان تنها به‌صورت قطره چکانی و در برخی مناطق و نه همه جا، مسأله جدی از مردم حل نمی‌کند. و در این میانه پس‌لرزه‌های شدید و ویرانگر، کماکان ادامه دارند و امان مردم را بریده‌اند.

آخوندها و پاسداران اما دنبال نقد کردن بودجه! و پر کردن جیب خود به اسم ساخت کانکس و مسکن و... برای زلزله‌زدگان مصیبت‌دیده‌ای هستند که اینک و پس از گذر از نقطه فاجعه به آرامی وزن مهیب غم از دست دادن عزیزان و خانه و زندگی و خانمانشان را لحظه به لحظه بیشتر حس می‌کنند.

 
آخوندها و پاسداران، راه رسیدن کمکهای مردمی به زلزله‌زدگان را بسته و همه چیز را در انحصار خود در آورده‌اند. آنها در دردناکترین لحظات زندگی مردم هم دنبال گرفتن ماهی منفعت خود از مرداب غم جانکاه مردم‌اند. تا بلکه با کمکهایی که از مردم دیگر یا پول مالیات دهندگان این مملکت باید به دست مصیبت دیدگان برسد، کمی هم که شده برای سپاه بدنام پاسداران و آخوندهای شیاد، اسم و رسمی دست و پا کنند و بگویند پاسداران و آخوندها بودند که به کمک مردم شتافتند در حالیکه همین الآن معاون عمرانی استان کرمانشاه از یک‌سو و نایب رئیس کمیسیون اصل90 مجلس آخوندی از سوی دیگر اعلام کرده‌اند که بیشتر از 2هزار کانکسی که مردم شهرهای دیگر برای هموطنان کرمانشاهی خود فرستاده‌اند در یکی از شهرکهای اطراف سرپل ‌ذهاب توسط آخوند – پاسدارها دپو شده و به مردم نمی‌دهند! این، حضیض رذالت و شقاوت و جنایت است.

از سوی دیگر پاسداران جنایتکار و بنیاد مسکن خامنه‌ای دزد هر کدام صدها میلیارد تومان بودجه دریافت کردند تا برای مردم در اسرع وقت کانکس و خانه بسازند اما تنها چیزی که دست برخیها را گرفته یک کانکس کوچک «حلبی ساز» است که با یک باد! فرو می‌ریزد!

در چنین شرایطی ضروری است هموطنان آزاده بار دیگر هم‌چون روزهای اول فاجعه دست به کار شده و به هر ترتیب که می‌توانند، به یاری عزیزان زلزله‌زده و مصیبت کشیده‌امان در کرمانشاه بشتابند.

این رژیم اگر می‌خواست برای مردم کرمانشاه کاری کند مانند آنچه که در ضاحیه لبنان برای تروریست‌های حزب‌الشیطان کرد، برایش مانند آب خوردن بود! این آخوندها همانهایی هستند که در بیروت در عرض 45روز 45مدرسه کامل ساختند و تحویل دادند!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/22a11533-a188-4584-b0d1-a0d18b95f6fc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات