728 x 90

العربیه: دوستان اپوزیسیون ایران در پارلمان اروپا خواستار قرار دادن سپاه پاسداران رژیم ایران در لیست سازمانهای تروریستی گردیدند + فیلم

انعکاس تلویزیون العربیه از کنفرانس در پارلمان اروپا
انعکاس تلویزیون العربیه از کنفرانس در پارلمان اروپا
پارلمان اروپا -بروکسل -کنفرانس در آستانه روز جهانی حقوق‌بشر-چهارشنبه ۱۵آذر 96 (6‌دسامبر 2017)،
گزارش انعکاس تلویزیون العربیه 15آذر 96
دوستان اپوزیسیون ایران در پارلمان اروپا خواستار متوقف کردن سیاست مماشات با رژیم ایران و قرار دادن موضوع نقض حقوق‌بشر در ایران جزو برنامه رسمی دیپلوماسی اروپا شدند آنها هم‌چنین خواستار قرار دادن سپاه پاسداران رژیم ایران در لیست تروریستی شدند.
گزارشگر العربیه از محل کنفرانس در پارلمان اروپا گفت: نمایندگان پارلمان اروپا که دوستان اپوزیسیون ایران هستند از کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواستند که منزوی کردن رژیم ایران را تشدید کنند. به‌جای این‌که دنبال برقراری رابطه و همکاری و گفتگو با این رژیم باشند. زیرا که در آمدهای این رژیم در جایی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که سپاه پاسداران رژیم ایران کنترل آن را به‌دست دارد. و برای ارتقاء موشک‌های بالستیکی و گسترش نفوذ نظامیش برای ایجاد جنگهای مذهبی و بی‌ثبات کردن خاورمیانه به‌کار برده می‌شود.
العربیه با پخش قسمتی از سخنرانی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت درباره ضرورت خروج فوری پاسداران و شبه‌نظامیان رژیم از سوریه و دیگر کشورهای منطقه و هم‌چنین توقف فوری برنامه موشکی رژیم و محروم کردن رژیم از دسترسی به سیستم بانکی جهانی افزود:
دوستان اپوزیسیون ایران در سمینار خود در پارلمان اروپا خواستار قرار دادن موضوع نقض حقوق‌بشر در ایران در برنامه رسمی دیپلوماسی اروپا شدند. و هم‌چنین آنها خواستار قرار دادن سپاه پاسداران رژیم ایران در لیست سازمانهای تروریستی گردیدند.
استرون استیونسون در گفتگو با العربیه تأکید کرد که رژیم به بهانه مبارزه با داعش نفوذش را با استفاده از سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس در عراق گسترش داد و به کشتار اهل سنت در این کشور پرداخت.
العربیه افزود: شرکت‌کنندگان در این سیمنار خواستار پایان دادن به سیاست مماشات با رژیم ایران شدند چرا که مردم منطقه هزینه آن را خواهند پرداخت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4568ff09-0ec7-46a9-aa9b-709c9bffe476"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات