728 x 90

حمایت یک کنفدراسیون بین‌المللی کارگری از اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه

اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه
اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه
کنفدراسیون بین‌المللی کارگران صنایع مواد غذایی، کشاورزی و خدمات در بیانیه‌یی با اشاره به اعتصاب صدها تن از کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه از سندیکاها و اتحادیه‌های کارگری خواست از این کارگران و مطالبات‌شان حمایت کنند. این کنفدراسیون اعلام کرد کارگران هفت‌تپه به‌دلیل پرداخت نشدن دستمزدشان گرسنه‌اند و نیاز به حمایت دارند.

کنفدراسیون بین‌المللی کارگران صنایع مواد غذایی، کشاورزی و خدمات در بیانیه خود در عین‌حال به برخوردهای امنیتی و قضایی با رهبران و اعضای سندیکای کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه و نیز کارگران این واحد اشاره کرده و می‌نویسد: کارگران هفت‌تپه خواستار پرداخت کامل دستمزد و مزایای معوقه خود، به‌رسمیت شناخته شدن سندیکای شرکت به‌عنوان نماینده قانونی کارگران، بازگشت به کار کارگرانی که ناعادلانه بیکار شده‌اند و هم‌چنین بازگرداندن مالکیت این واحد به دولت هستند. کارگران نیشکر هفت تپه، هفته گذشته در اعتراض به پرداخت نشدن چهار ماه حقوق عقب‌افتاده دست به اعتصاب زدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8609e6d6-d338-457f-9314-33cbcf217553"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات