728 x 90

جعفری دولت‌آبادی: توهینهای عوامل جریان انحرافی به قوه قضاییه بی‌سابقه است

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان رژیم آخوندی در تهران
عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان رژیم آخوندی در تهران
در ادامه کشمکشهای میان احمدی‌نژاد و دستگاه قضایی رژیم، روز دوشنبه بقایی، جوانفکر و خراسانی در دادسرای رژیم در تهران حاضر شدند.

بقایی پس از پایان جلسه دادگاه گفت: بازپرس شعبه ۴ادعای نقل‌قول کشف ۲۰۰۰سکه از منزل اینجانب را تکذیب کرد.

در همین حال پاسدار ضرغامی، رئیس سابق رادیو تلویزیون خامنه‌ای به دفاع از احمدی‌نژاد پرداخت و در یک سخنرانی گفت: نقد قوه قضاییه به هیچ‌وجه تضعیف یا مقابله با نظام نیست. مساوی قرار دادن برخی رفتار مسئولان با کل نظام یک خطای راهبردی است که برخی دلسوزان مرتکب آن می‌شوند.

ازسوی دیگر، جعفری دولت‌آبادی، دادستان رژیم، درباره اقدامات احمدی‌نژاد و اعضای دولت سابق او گفت: توهینهای عوامل جریان انحرافی به قوه قضاییه بی‌سابقه است.

وی با تهدید گفت: تحلیل آنها بر این است که دستگاه قضایی با محاکمه برخی متهمان اقداماتی را آغاز کرده و با تعقیب افراد دیگری از این جریان، اقدامات قضایی را ادامه داده و سرانجام به افراد اصلی خواهد رسید.

آخوند هاشم‌زاده هریسی از باند روحانی عدم تأیید مواضع احمدی‌نژاد از سوی حامی دو آتشه او آخوند مصباح یزدی را کافی ندانست و گفت: کسانی که روزی از یک طرف بام می‌افتند و روزی از طرف دیگر بام، به تناقض مبتلا می‌شوند. اگر آن روز اعتدال را رعایت می‌کردند، امروز این مسائل پیش نمی‌آمد.

کیهان خامنه‌ای نیز با حمله به احمدی‌نژاد نوشت: احمدی‌نژاد و حلقه انحرافی محیط بر وی، مدت‌هاست در خدمت فتنه عمل می‌کنند. حلقه انحرافی که تا دیروز با فتنه‌گران و مدعیان تقلب 11میلیون رایی! در انتخابات 88 تقابل و تخاصم داشت، حالا به پارسنگ کفه ترازوی آنها تبدیل شده و برای سیاسیون و رسانه‌هایش سوژه تدارک می‌کند.

کیهان خامنه‌ای با نگرانی، اقدامات احمدی‌نژاد و نزدیکان وی را، خود زنی توصیف کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3705c601-9f95-4baf-9519-45922103f88e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات