728 x 90

کیهان خامنه‌ای: این روند باعث خواهد شد فردا، سلیمانی‌ها در ایران تحریم شوند

کیهان خامنه ای
کیهان خامنه ای
در حالی که رژیم آخوندی تا بهمن ماه فرصت دارد که التزامات ارگان جهانی ضدپولشویی را به اجرا درآورد، دولت آخوند روحانی لایحه الحاق رژیم به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی ترویسم را به مجلس رژیم ارائه کرد.

ارائه این طرح که حکومت را تحت کنترلهای بین‌المللی بیشتری قرار خواهد داد، به موضوع جدیدی در مخاصمات درونی رژیم تبدیل شده و باند خامنه‌ای ارائه این طرح را زلزله‌ای بزرگتر توصیف کرده که نهایتاً به تحریم سرکرده نیروی تروریستی قدس، قاسم سلیمانی، توسط ارگانهای حکومتی منجر خواهد شد.

یک رسانه باند روحانی نوشت چندی است که سایت‌های (رقیب) لایحه دولت برای پیوستن به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی ترویسم را دستمایه حمله به دولت روحانی قرار داده‌اند و از آن به‌عنوان زلزله یاد کردند. حال آن‌که پیوستن به کنوانسیون بین‌المللی مبارزه با تأمین مالی تروریسم ICSFT الزامی است. (رویداد 24- 5 آذر 96)

متقابلاً یک رسانه باند خامنه‌ای نوشت: پذیرش این معاهده به‌علت تبعاتی که برای جمهوری اسلامی دارد در واقع همان پیش‌روی در مسیر FATF به حساب می‌آید... این گستردگی تعریف از یک سو و شناخت حزب‌الله لبنان به‌عنوان گروه تروریستی توسط اتحادیه عرب، آمریکا و کشورهای غربی از سویی دیگر منجر به آن خواهد شد که (نظام) به‌علت حضور و همکاری در محور مقاومت (یا همان حامیان نظام) به سهولت به نقض این کنوانسیون متهم شود! در واقع دولت و وزارت امور خارجه با پذیرش این کنوانسیون با دستان خود تبعات امنیتی برای (نظام) به ارمغان می‌آورند و به دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی کمک می‌کنند تا نظام را به‌خاطر کمک به حزب‌الله لبنان و سایر گروه‌های حاضر تنبیه نمایند! (و) به‌راحتی می‌توانند... (نظام) را متهم نمایند که از اتخاذ اقدامات متناسب برای مقابله و مصادره اموال استفاده شده برای آنچه که گروه‌های نظامی غیرقانونی می‌خوانند سرباز زده و به تعقیب قضایی و استرداد مجرم نپرداخته است! (رجانیوز- 4/آذر/96)

کیهان خامنه‌ای که این طرح را «خالی کردن زیر پای (گروه‌های تحت کنترل رژیم) » و «ریل گذاری پنهان اف.آ.تی.اف» توصیف کرده می‌نویسد: FATF در پایان نشست اخیر خود بیانیه‌یی منتشر کرد... لحن بیانیه اخیر کاملاً منفی و حاوی تهدید ضمنی (نظام) است. در این بیانیه به نظام هشدار داده شده که زمان کمی برای اجرای برنامه اقدام باقیمانده است. زمان مشخص شده برای اجرای برنامه اقدام پایان ژانویه 2018یعنی کمتر از سه ماه دیگر است.

رفتار دولت در مواجهه با بیانیه اخیر FATF را می‌توان اینگونه ارزیابی کرد:
یک. مشخص است لحن تند و همراه با تهدید بیانیه اخیر FATF از سوی دولتمردان جدی گرفته شده است...

دوم. به نظر می‌رسد دولتمردان نگران بازگشت به لیست سیاه FATF هستند...

سوم. وجود ترس و کمبود زمان که در نتیجه آن سرعت عمل بالا می‌رود... امکان بروز خطا را بسیار افزایش می‌دهد... . با کمال تأسف باید گفت اغلب نمایندگان مجلس کمترین آشنایی با سامانه‌های پرخطر و هزار لایه مالی دشمن را ندارند و معمولاً لوایح این حوزه بدون دانش لازم و با نگاه سیاسی و فراکسیونی تصویب می‌شود!

کیهان در ادامه می‌نویسد: از نظر آمریکایی‌ها، سپاه پاسداران، قاسم سلیمانی، سیدحسن نصرالله، حزب‌الله لبنان، حشد‌الشعبی عراق، حوثی‌های یمن و (هر شخص و گروه مشابه) تروریست هستند و این ادعا را در قطعنامه‌ها، بیانیه‌ها، مصوبات کنگره و هر شکل دیگری آشکارا و بدون تعارف اعلام می‌کنند. تسلیم کردن (نظام) به خواست آمریکایی‌ها... هیچ فرقی با وطن‌فروشی ندارد.

آمریکا اصرار دارد ما همه تحریم‌های جهانی را، در یک فرایند فوری و سریع (مثلاً دوره یک دولت) تبدیل به تحریم‌های داخلی بکنیم و خودتحریمی را کلید بزنیم! این روند باعث خواهد شد فردا، سلیمانی‌ها در ایران تحریم شوند نه در آمریکا! هوشیار باشیم. (کیهان 5/آذر/96)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7c166584-1fb9-4855-8276-f862377f0e2e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات