728 x 90

عضو سابق تیم مذاکره‌کنندگان هسته‌یی:‌ یک هم نوایی و هم گامی در داخل با دشمن وجود دارد

علی باقری عضو سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی رژیم
علی باقری عضو سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی رژیم
علی باقری عضو سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی رژیم با حمله به آخوند روحانی گفت: برخی ادعا کرده‌اند، مذاکره توانست کابوس داعش در سوریه را از بین ببرد، در حالی که اگر شمشیر سردار سلیمانی نبود، در خوشبینانه‌ترین وضعیت، اکنون بزرگترین دستاورد مذاکراتی آقایان این بود که موفق شده‌اند از آمریکا اجازه حضور در مذاکرات ژنو را بگیرند تا بتوانند در کنار وزرای خارجه غربی عکس یادگاری بیندازند!

وی که روز دوشنبه 29آبان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد سخنرانی می‌کرد افزود:‌ جان کری وزیر خارجه سابق آمریکا ادعا کرده است که برجام توانست ظرفیت ساخت 12بمب اتمی را از ایران بگیرد و در مقابل وزیر خارجه ایران اذعان کرد که برجام نتوانست حتی اجازه گشایش یک حساب بانکی در انگلیس را به ایران بدهد! البته ما هیچ‌گاه دنبال ساخت بمب اتم نبوده و نیستیم، اما وقتی که دشمن مدعی است، قدرت ساخت 12بمب را از ما گرفته، نباید از او می‌خواستیم که در مقابل این دستاورد، حداقل اجازه گشایش حساب بانکی را به ما بدهد؟

معاون سابق شورای عالی امنیت رژیم افزود: برخی عزم خود را جزم کرده‌اند تا ریشه انقلابی‌گری را در کشور بزنند. اینها در سخنرانیهای خود بیشترین حملات را متوجه انقلابی گری و روحیه انقلابی می‌کنند، ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود، چرا که وقتی به رویکرد و سیاست دشمن توجه می‌کنیم، متوجه می‌شویم یک هم نوایی و هم گامی در داخل با دشمن وجود دارد.

باقری در پایان گفت: کسانی که مذاکرات موشکی را ترویج می‌کنند، در واقع به دشمن گرا می‌دهند که خواست تو در داخل کشور هم زمینه دارد و این یعنی همراهی با دشمن و حکم یاری کننده دشمن نیز در کشورهای دموکراتیک معلوم است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ffd48f29-2fd3-42ba-b767-22bd10da166d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات