728 x 90

قيام هاي خاورميانه,ليبي,

بازسازی لیبی

-

مردم لیبی در پی سقوط طرابلس در پی بازسازی هستند- آرشیو
مردم لیبی در پی سقوط طرابلس در پی بازسازی هستند- آرشیو
تلاشهای زیادی در خارج از لیبی در جریان است تا این کشور را برای تشکیل یک دولت جدید آماده کند. شورای ملی انتقالی لیبی، گروهی را به نام ”تیم با ثبات‌سازی لیبی“ تشکیل داده است که در دوبی مستقر است، مدیر عملیاتی این تیم، سفیر سابق لیبی در دوبی عارف علی نیاد است.
عارف علی نیاد می‌گوید: ریاست تیم بازسازی لیبی با دکتر احمد شانی وزیر بازسازی است که هم‌اکنون کمیته‌یی متشکل ۹نفر از بخشهای مختلف لیبی تشکیل داده است. من مدیر عملیاتی این تیم با گروهی از جوانان لیبی مشغول هستم. این جوانان با تیمهای محلی کار می‌کنند، لذا شبکه‌های متعددی مشغول کار می‌باشند که بالغ بر صدها نفر می‌شوند که با سوابق متفاوت و تجارب مختلف از بخشهای گوناگون را نمایندگی می‌کنند. کار ما هماهنگی تلاشهای باثبات‌سازی در بخشهای مختلف لیبی است. بخشی از فعالیت ما، اطمینان از تأمین نیازهای ضروری مردم است. از تأمین سوخت گرفته تا غذا و دارو، هم‌چنین نیازهای فوری درمانی و نیازهای ارز کشور. ما روی حقوقها و دستمزدهای مردم هم کار می‌کنیم تا آنها بتوانند قدرت خرید داشته باشند، از دستاوردهایی که تاکنون داشته‌ایم بسیار راضی هستیم. سیستم جی، اس. ام و اینترنت مجدداً راه‌اندازی شده است، شبکه‌های برق بازسازی شده است، دارو و مواد غذایی به سرعت از منابع محلی درحال تأمین است. در بنغازی کمیته ویژه‌یی دنبال تأمین نیازهای طرابلس می‌باشد. شوراهای محلی مصراته، زینتان، و زاویه و سایر شهرها هم به کمک ما آمدند. ما هم‌چنین از طریق اردن، تونس، امارات متحده عربی، قطر و ترکیه هم درحال تأمین نیازها می‌باشیم.

ما کمک بسیاری از شرکایمان در جامعه بین‌المللی را دریافت می‌کنیم که ما را قادر می‌سازد به‌زودی به ثبات در کشورمان دست پیدا کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a454a03b-cf4a-4a74-a1a3-3095b80779d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات