728 x 90

جدال در درون رژیم بر سر پیامدهای برجام و طرح موضوع مذاکره موشکی

آخوند احمد سالک عضو مجلس رژیم
آخوند احمد سالک عضو مجلس رژیم
در ادامه جدال در درون رژیم بر سر پیامدهای برجام و طرح موضوع مذاکره موشکی، آخوند احمد سالک عضو مجلس رژیم سفر نامعلوم رئیس‌جمهور فرانسه به تهران را در جهت برجام 2دانست گفت: رئیس‌جمهور فرانسه برای واسطه گری و برجام 2 به ایران می‌آید تا این مسائل را برای آمریکا حل کند؛ اینها به هیچ‌وجه قابل اعتماد نیستند... چرا به‌رغم اظهارات امانوئل ماکرون درباره توان موشکی ما به او اجازه سفر داده شده است؟

(مهر 24/آبان/96)
امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، در کنفرانس مطبوعاتی خود در دوبی گفت:
موشکی که عربستان ردیابی کرد و از یمن شلیک شده بود، آشکارا یک موشک (رژیم) ایران است و این شدت فعالیت بالستیک آنها را نشان می‌دهد؛ و فعالیت آنها در تمام منطقه در زمینه بالستیک امروز شدیداً نگران‌کننده است. ما در رابطه با منطقهٴ عراق-سوریه چندین بار این نگرانی را ابراز کرده‌ایم. هم‌چنین امروز به‌نظرم ضروری است که مثل سال 2015 برای چارچوب‌ دادن به فعالیت اتمی، باید فعالیت بالستیک (رژیم) ایران چارچوب بهتری داشته باشد و روندی را همراه با تحریم‌ها در صورت لزوم شروع کنیم، ولی به‌خصوص یک روند مذاکره برای چارچوب‌دادن به آن. یک رکن دیگر هم علاوه بر اتمی و بالستیک ضروری است که یک بحث استراتژیک برای چارچوب دادن به جاه‌طلبیهای هژمونیک (رژیم) ایران در تمام منطقه است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9f41ae5f-76ce-4e4b-aa2d-b779de693a8e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات