728 x 90

گزارش تلویزیون العربیه در مورد فعالیتهای اقتصادی سپاه پاسداران

 سپاه پاسداران ولی فقیه ارتجاع
سپاه پاسداران ولی فقیه ارتجاع
حسن هاشمیان از واشینگتن در مصاحبه با تلویزیون العربیه 24آبان 96 توضیحاتی در مورد فعالیتهای اقتصادی سپاه پاسداران می‌دهد:
حسن هاشمیان: از زمان جنگ ایران و عراق سپاه پاسداران فعالیتهای اقتصادی‌اش را شروع کرد و در زمان احمدی‌نژاد یعنی از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ این فعالیتها به اوج رسید.
الان سپاه پاسداران نهادی است که در صحنه اقتصادی بی‌رقیب است و توسط هیچ کس حسابرسی نمی‌شود. به پارلمان یا دولت حساب پس نمی‌دهد. روابطی سری و مافیایی با علی خامنه‌ای دارد و منافع مشترکی میان آنها هست.
اگر طرفهای دیگری بخواهند در بنادر یا ارتباطات و بخشهای مختلف با آنها رقابت اقتصادی کنند نخواهند توانست. سپاه پاسداران اطلاعات در اختیار دارد. اگر شرکتی اقتصادی بخواهد اطلاعات اقتصادی جمع‌آوری کند و در زمینه اقتصادی سرمایه‌گذاری کند سپاه پاسداران که اطلاعات ویژه دارد حتی جان رؤسای اینگونه شرکتها را هدف قرار می‌دهد.
به این دلیل بی‌رقیب شده، هر کاری که بخواهد می‌کند.
قرارگاه موسوم به خاتم‌الانبیا یکی از بزرگترین کارتل‌های اقتصادی شده این قرارگاه بیش از ۱۳۰هزار کارمند دارد و بیش از ۴۰درصد از اقتصاد ایران در اختیار آن است.

العربیه: آیا این پولهایی که دارند منبع اصلی ایجاد آشوب و ویرانی در کشورهای عرب از طریق شبه‌نظامیان طرفدار رژیم ایران است؟

حسن هاشمیان: اگر به دوره احمدی‌نژاد نگاه کنیم باید گفت که او بیش از ۷۰۰میلیارد دلار پول به‌دست آورد.
معلوم نیست که این پول کجا رفته. نه برای توسعه اقتصادی ایران صرف شده نه در ساختمان و نه در اماکن مختلف.
روشن است که میزان زیادی از این پول برای ایجاد شبه‌نظامیان در منطقه صرف شده است. ابتدا برای حسن نصرالله و گروهش، حوثی‌ها و گروههایشان، شبه‌نظامیان عراق و مؤسسه‌هایی وابسته به آنها.
ما دانشگاه مصطفی در قم را داریم در این دانشگاه نزدیک به ۳۰هزار دانشجو وجود دارد که از بحرین، نیجریه و دیگر کشورهای منطقه آمده‌اند.
این پولها را برای این افراد خرج می‌کنند تا ایدئولوژی فرقه‌گرایانه‌شان را صادر کنند.
اسناد زیادی وجود دارد که رژیم ایران این پولها را برای صدور ایدئولوژی فرقه‌گرایانه‌اش در منطقه صرف می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b0556d6-1a75-49b4-8ad5-8aca7227352d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات