728 x 90

شهادت مصطفی احمدپور از شرکت‌کنندگان در قیام سال گذشته در ایذه در جریان درگیری با مأموران جنایتکار انتظامی

شهادت مصطفی احمدپور از شرکت‌کنندگان در قیام سال گذشته
شهادت مصطفی احمدپور از شرکت‌کنندگان در قیام سال گذشته

شهادت یکی از شرکت‌کنندگان در قیام سال گذشته در ایذه

در جریان درگیری با مأموران جنایتکار انتظامی

مصطفی احمدپور، از شورشگران قیام در ایذه در جریان یک درگیری در یاسوج به‌شهادت رسید.

مصطفی احمدپور مصطفی احمدپور

شورشی شهید مصطفی احمدپور از شورشگرانی بود که در تجمعات اعتراضی ۲۴ تا ۲۶آبان در ایذه با حسین سعیدی در جریان درگیری مسلحانه با مأموران جنایتکار رژیم به‌شهادت رسید، همراه بود. برادرش، محسن، در تاریخ ۲۶آبان در حالی که برای درمان چشم خود به بیمارستان امام اهواز مراجعه کرده بود بازداشت شده و با اتهام محاربه و افساد فی الارض در زندان شیبان اهواز به‌سر می‌برد.

خانواده مصطفی احمدپور در تاریخ ۲۴اردیبهشت در ایذه توسط مزدوران رژیم گروگان گرفته شده بودند تا مصطفی را وادار به تسلیم کنند اما او راه نبرد را برگزید و سرانجام در روز ۲۹ تیرماه در جریان یک درگیری نابرابر و پس از به‌هلاکت رساندن دو تن از مأموران جنایتکار رژیم به‌شهادت رسید.

مصطفی احمدپور برادر زندانی سیاسی محسن احمدپور

 

رسانه‌های سپاه پاسداران که از روز گذشته با بوق و کرنا این درگیری گسترده را درگیری با قاچاقچیان منتشر کردند سرانجام مجبور به اعتراف شدند.

تلگرام رسمی سپاه پاسداران ۳۰تیر ۱۴۰۲ نوشت: مصطفی احمدپور از عوامل اغتشاشات ایذه و برادر محسن احمدپور مسلح زندانی و رفیق حسین سعیدی کشته شده در عملیات دستگیری قاتلان کیان پیرفلک بود.

مصطفی احمدپور

به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۳۰تیر ۱۴۰۲، هاشمی معاون امنیتی استاندار رژیم در کهگیلویه و بویراحمد گفت که در عملیات نیروهای امنیتی استان کهگیلویه و بویر احمد ساعاتی بعد از کشته شدن دو مأمور انتظامی، قاتل آنها در ارتفاعات کوهستانی یاسوج کشته شد و ۲نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

(خبرگزاری تسنیم رژیم - ۳۰تیرماه ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f7bfc836-79f3-4223-9771-28b50908c818"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات