728 x 90

بیدادگاه رژیم در زاهدان سه زندانی را به اتهام محاربه؛ به اعدام محکوم کرد

اعدام  در ایران
اعدام در ایران
بیدادگاه رژیم در زاهدان روز چهارشنبه 17آبان سه زندانی محبوس در زندان مرکزی زاهدان را به اتهام محاربه و درگیری مسلحانه با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی به اعدام محکوم کرد. اسامی این زندانی عبارتند از “اسماعیل شه بخش ”۲۴ساله، “دور محمد شه بخش ”۲۰ساله و “حیات الله نیک زهی ”۲۶ساله (تبعه پاکستان)

این زندانیان متهم هستند در یک درگیری مسلحانه با نیروی انتظامی مشارکت جسته‌اند. در جریان این درگیری یک سرهنگ نیروی انتظامی به‌قتل رسیده است. این زندانیان شرکت در قتل این مزدور رژیم را رد کرده‌اند. این زندانیان از ۲۵ماه پیش در بازداشت به‌سر می‌برند. در زمان بازداشت نیز دو تن از آنان به نامهای اسماعیل شه بخش و حیات الله نیک زهی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به‌صورت زخمی دستگیر شدند.

خاطرنشان می‌شود این سه زندانی در حالی حکم اعدام خود را روز چهارشنبه دریافت کردند که در هفته جاری به آنان گفته شده بود برای هر یک قرار وثیقه ۱۰میلیارد تومانی صادر شده است و می‌توانند پس از تودیع از زندان آزاد شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d7509bb-2bf4-44d5-a85f-694431a03f81"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات