728 x 90

مشاور رسانه‌یی رئیس بانک مرکزی رژیم:‌ ۳۰۰نفر شعارهای زننده علیه رهبر (علی خامنه‌ای) می‌دادند

مهره کتک‌خورده خامنه‌ای توسط مردم خشمگین
مهره کتک‌خورده خامنه‌ای توسط مردم خشمگین
در نشست خبری نوبخت، سخنگوی دولت روحانی که ۱۶آبان ۹۶برگزار شد، مردوخی مشاور رسانه‌یی سیف رئیس بانک مرکزی رژیم، اعتراف کرد غارت‌شدگان و مردم خشمگین در نمایشگاه مطبوعات، علیه علی خامنه‌ای، ولی‌فقیه رژیم، شعار داده و هنگامی‌که مردوخی به دفاع از خامنه‌ای می‌خواهد صحبت کند، غارت‌شدگان خشمگین او را به‌شدت گوشمالی می‌دهند. مردوخی گفت:‌
«جناب دکتر امروز می‌خواهم یک تراژدی غم‌انگیز به عرض جنابعالی و همکاران عزیز برسانم.
روز جمعه که ظاهراً اختتامیه مطبوعات بود، ساعت ۱۱و نیم من در سالن نمایشگاه مطبوعات بودم، یک مرتبه دیدم ۳۰۰نفر نتراشیده و نخراشیده وارد شدن با پلاکاردهای قرمز و شعارهای بسیار زننده که من حالا نباید این‌جا بگم علیه رهبر، علیه آقای روحانی، علیه سایر مسئولان و از جمله آقای دکتر سیف؛ ظاهراً من مشاور رسانه‌ای دکتر سیف هستم، ولی من البته به دفاع از مقام معظم رهبری صحبت کردم، رفتم گفتم آقا شما می‌خواهید با الفاظ موهن و بی‌ادبی حق بگیرید، نه حق با ادب باید گرفت... گفتم که همه شما سپرده‌گذار باشید و تحریک شده نباشید… دستهای خارجی شما رو تحریک نکرده باشه! آقا تا این رو گفتم، یک پله‌ای اینجوری، البته سه برابر این، من رو هل دادن و افتادم؛ الان... کتفم شکسته!... آقای دکتر ببینید کتفم شکسته، چشمم نزدیک بود کور بشه، اگر عینکها به چشمم نبود، ...
و ۱۳بخیه این‌جا خورده در بیمارستان بانک ملی، عرض کنم اوضاع و احوال خوبی ندارم».

لازم به یادآوری‌ست که نوبخت، سخنگوی آخوند حسن روحانی در این نشست خبری تلاش می‌کرد این مهرة‌ حکومتی را ساکت کند، اما موفق نشد و مردوخی به خشم انفجاری مردم و غارت‌شدگان، هم‌چنین شعار علیه شخص علی خامنه‌ای و حسن روحانی اعتراف کرد و از تلویزیون رژیم به‌صورت زنده پخش گردید.

 

بیشتر بخوانید:
تحصن غارت‌شدگان مؤسسه موسوم به ولیعصر در تهران
غارت‌شدگان مؤسسه موسوم به ولیعصر در اعتراض به چپاول سپرده‌های خود توسط این مؤسسه وابسته به اداره جهاد کشاورزی رژیم، در شعبه مرکزی تعاونی روستایی در تهران تحصن کردند.

متحصنان گفتند که ۶ماه است دوندگی می‌کنند ولی هیچ خبری از بازگرداندن پول‌های به غارت رفته توسط این مؤسسه حکومتی در کار نیست.

تجمع اعتراضی غارت‌شدگان آرمان وحدت در اهواز برای دومین روز متوالی

غارت‌شدگان آرمان وحدت در اهواز، روز دوشنبه 15آبان برای دومین روز متوالی مقابل شعبه خیابان ۳۰متری، تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواهان برگرداندن اموال به غارت رفته خود توسط این مؤسسه وابسته به سپاه پاسداران شدند.

غارت‌شدگان روز یکشنبه نیز مقابل استانداری رژیم در خوزستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

خبرگزاری حکومتی ایلنا ۱۵آبان ۹۶به اعتراض غارت‌شدگان اعتراف کرد که این غارت‌شدگان مدتهاست با تجمع در نقاط مختلف شهر اهواز از جمله شعب مؤسسات مالی آرمان و ملل، استانداری و فرمانداری، قصد دارند صدای اعتراض خود را به گوش کارگزاران رژیم برسانند.

گسیل صدها مأمور انتظامی در مشهد در هراس از تجمع غارت‌شدگان کاسپین

از صبح امروز دوشنبه ۱۵آبان رژیم آخوندی صدها مأمور انتظامی را در مشهد در هراس از تجمع اعلام شده غارت‌شدگان کاسپین در مقابل دفتر سازمان ملل به بلوار سجاد گسیل کرده است.

مأموران سرکوبگر چهارراه‌های منتهی به بلوار سجاد را بسته و شماری از غارت‌شدگان را دستگیر کرده‌ و با خود برده‌اند. اسامی برخی از دستگیر ‌شدگان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bdfbd258-c20e-478f-859c-3b87e3e54e2c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات