728 x 90

سرزنش آخوند روحانی به‌خاطر ادعای رد کردن گفتگو با ترامپ توسط باند خودش

آخوند حسن روحانی
آخوند حسن روحانی
به دنبال ادعای آخوند روحانی مبنی بر رد کردن گفتگو با ترامپ، رسانه‌های باند خودش به سرزنش او پرداخته‌اند.

رسانه حکومتی جامعه فردا 13/آبان/ 96 از باند روحانی می‌نویسد: حسن روحانی که صحبت تلفنی چند دقیقه‌ای دو سال پیش او با اوباما، امضاء شدن برجام و کاهش محاصره و فشار اقتصادی ایران را در پی داشت، واسطگی رئیس‌جمهور فرانسه برای دیدار با ترامپ را رد کرد، باید حتما توجیه قابل قبولی داشته باشد و توضیح قانع کننده‌ای بدهد.. پیش از این روحانی تابوی رابطه را شکسته است. او تلفنی با اوباما گفتگو کرد و از عاقبت آن در تهران نترسید؛ اما این بار به نظر (می‌رسد)، او مصالح دیگری را در نظر گرفته است.

این رسانه حکومتی در ادامه می‌افزاید: روحانی پیام ترامپ را بی‌پاسخ گذاشت و در عوض منتظر شرکای اروپایی شد. او دل به ماکرون جوان بسته است، در حالیکه ماکرون پیش از آن که بخواهد برای تهران مؤثر باشد، می خواهد خودش را به فرانسویها اثبات کند. او باید پاسخگوی سرمایه‌گذاران فرانسوی باشد و در اتحادیه اروپا هم می‌خواهد خودش را ثابت کند. اروپا اقتصاد در هم تنیده‌ای با آمریکا دارد؛ پس باید در شطرنج سیاست مهره‌ها را به درستی تکان بدهیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/725e62a0-8873-457b-8eb3-a0ac31f585ed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات