728 x 90

حمله پاسدار شریعتمداری به آخوند روحانی: برخی کلاه گشاد برجام را فتح‌الفتوح و معجزه قرن و آفتاب تابان می‌نامند

پاسدار شریعتمداری
پاسدار شریعتمداری
پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان، آخوند روحانی را به‌خاطر شکست برجام و بی‌عملی حکومت آخوندی در قبال تحریمهای آمریکا به‌شدت مورد حمله قرار داد و نوشت اگر انقلابی بودن به‌معنای تأکید بر اصول باشد، با کمال تأسف باید گفت که دولت و مجلس آمریکا از دولت و مجلس ما انقلابی‌ترند! (آنها) همه توان و تمامی اهرم‌های در اختیار را برای مقابله با (نظام) به کار گرفته‌اند و هنوز از وضع فلان تحریم اقتصادی فارغ نشده، وضع تحریم‌های جدید و تازه‌تری را در دستور کار قرار داده و با جدیت دنبال می‌کند.

کیهان خامنه‌ای افزود: اما در این سو، برخی از نمایندگان مجلس با خانم موگرینی به‌گونه‌یی حقارت‌آمیز عکس سلفی می‌گیرند، دغدغه کنسرت دارند، ظرف 20دقیقه برجام را تصویب می‌کنند و بعد می‌فرمایند 20دقیقه هم زیاد بود!... کلاه گشاد برجام را فتح‌الفتوح و معجزه قرن و آفتاب تابان می‌نامند و دنبال تهیه صابون برای شستشوی چهره خجالت زده! آنها هستند و اکنون در پی برجام 2و (برجامهای دیگر) هستند.

پاسدار حسین شریعتمداری هم‌چنین با نگرانی نوشت: آمریکا به صراحت اعلام کرده است که براندازی جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان یکی از خطوط استراتژیک خود، در دستور کار دارد و این خط استراتژیک با تغییر دولتها تغییر نمی‌کند.

کیهان خامنه‌ای در مطلب دیگری با عنوان «مجلس آمریکا مشغول تحریم ها؛ مجلس ما سرگرم حاشیه‌ها» نوشت: انفعال مجلس در کنار رویکرد غلط دولت در خصوص «حفظ برجام به هر قیمت»، موجب افزایش اشتهای تحریمی دشمن و گسترش دامنه گستاخی‌ها خواهد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fe4d8515-502d-4b45-a32a-87740b33b4bf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات