728 x 90

آخوند حمید روحانی: دستهایی در کاره که اندیشه‌امام را به یک نحوی زیر سؤال ببره

آخوند حمید روحانی
آخوند حمید روحانی
آخوند حمید روحانی در مصاحبه با تلویزیون حکومتی درباره طلسم‌شکستگی ولی‌فقیه ارتجاع و آثار خطرناک آن در درون رژیم گفت:
آخوند حمید روحانی: امروز همین است کسانی که به رهبر عظیم الشأن نظام جمهوری اسلامی ولی‌فقیه زمان بی‌ادبی می‌کنند نظریات ایشون رو نادیده می‌گیرند برخلاف نظریاتشون عمل می‌کنند اینها باید در میان مردم شناخته بشوند اینها واقعاً در حقیقت دارند با اسلام مقابله می‌کنند مسأله ولایت فقیه مسأله بسیار مهمی یه.

یامینپور: در این شرایط یعنی دقیقاً در مختصات تاریخی که الآن قرار داریم در سال 1396 کدامیک از اندیشه‌های اصلی حضرت امام از اون محکمات اندیشه‌های حضرت امام در معرض خطر و تهدید و هجمه قرار داره؟

آخوند حمید روحانی: اولی‌اش همین مسأله ولایت فقیه است که کاملاً سعی میشه تلاش‌هایی میشه بعضی‌ها عملاً بعضی‌ها لسانأ بعضی‌ها کتباً سعی می‌کنند که این اصل مقدس رو به یک نحوی کمرنگ کنند زیر سؤال ببرند که بسیار چیز خطرناکی‌یه
و امروز ما می‌بینیم که دستهایی در کاره که این اندیشه ‌امام را به یک نحوی زیر سؤال ببره و سازش و کرنش و کنار آمدن با دشمنان اسلام را به یک نحوی توجیه بکنند.

و جالب اینجاست که نه این‌که جالبه مایه تأسفه که یک فردی می‌آید در مرقد امام در اونجا نطق می‌کنه میگه ما نباید مانند متحجرین خودمون را با مشتی کلمات بی‌روح امام محدود کنیم، باید ببینیم اگر امام امروز در میان ما بود چه کار می‌کرد.

میخواد بگه اگر این کلامی که از امام مانده آثاری که از امام مانده وصیتنامه‌های امام سخنرانیهای امام بیانات امام اینها هیچ مثلاً اگر امروز امام در میان ما بود لابد او هم می‌آمد فرش قرمز پهن می‌کرد برای آمریکا که بفرمائید خب اینها خیلی خطرناکه.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cfc48184-ca94-466c-aff4-ede52295d4f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات