728 x 90

مردم ارومیه یک پایگاه بسیج ضدمردمی را به آتش کشیدند + فیلم و عکس

درگیری مردم با نیروهای سرکوبگر در ارومیه
درگیری مردم با نیروهای سرکوبگر در ارومیه
 
مردم ارومیه دوشنبه شب ۱ آبان‌ماه ۹۶ در اعتراض به یورش مأموران گارد ضدشورش به اولیاء دانش‌آموزان مدرسه دخترانه راه شهدا، به پایگاه بسیج ضدمردمی در مسجد قدس منطقه اسلام‌آباد حمله کرده و آن را به آتش کشیدند.

رژیم آخوندی در همین رابطه در هراس از گسترش این حرکت اعتراضی اقدام به اعزام گله‌های پاسدار و یگانهای ضدشورش از شهرهای مجاور به ارومیه کرده است.

این درگیریها روز دوشنبه به‌دنبال تعدی به یک دختر دانش‌آموز 12ساله در مدرسه دخترانه موسوم به راه شهداء در ارومیه؛ به‌وقوع پیوست. پس از این تعرض اهالی و اولیاء دانش‌آموزان به محل ریخته و وسایل مدرسه را به آتش کشیدند.
 
درگیری والدین دانش‌آموزان با مأموران نیروی انتظامی در ارومیه 
صبح روز دوشنبه اول آبان به‌دنبال تعدی به یک دختر دانش‌آموز 12ساله در مدرسه دخترانه به نام راه شهدا در ارومیه؛ اهالی و اولیاء دانش‌آموزان به محل ریخته و وسایل مدرسه را به آتش کشیدند.

به دنبال این حرکت اعتراضی نیروهای جنایتکار ضدشورش و موتورسوار در خیابان منتهی به مدرسه مستقر شده و به مردم حمله کردند. تا آنان را متفرق کنند.

این درگیری هم‌چنان ادامه دارد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f3d0490d-cdc0-4f25-a327-b1f0ad09f947"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات