728 x 90

اورینت:‌ تمامیت سپاه پاسداران هدف نامگذاری تروریستی

موسی افشار عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران
موسی افشار عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران
موسی افشار عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت طی مصاحبه‌یی با تلویزیون اورینت پیامدهای گنجاندن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی را تشریح کرد:
تلویزیون اورینت 28مهر 96: وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرده است سپاه پاسداران رژیم ایران را در لیست مجازاتهایش قرار داده است. این مجازاتها شامل تمامیت سپاه پاسداران است. یعنی ارگان نگه دارنده اولین کشور حامی تروریسم در جهان.

موسی افشار عضو شورای ملی مقاومت ایران در این باره می‌گوید:
گذاشتن سپاه پاسداران در لیست تروریستی توسط خزانه‌داری آمریکا بسیار مهم است. در آمریکا دو لیست وجود دارد یکی لیست خزانه‌داری و دیگری لیست وزارت‌خارجه.

در گذشته فقط نیروی تروریستی قدس در این لیست بود ولی الآن تمامی نیروهای سپاه پاسداران با تمامی دستگاهها و گروه‌های وابسته به آن چه در داخل ایران و چه در خارج ایران مانند عراق، سوریه، لبنان و تمامی منطقه در این لیست قرار گرفته‌اند. این مجازات ها هم تنها شامل چهار گروه مرتبط با سپاه پاسداران نمی‌شود بلکه این شروع است. از این پس هر شرکت خارجی که به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم با این گروهها قرار داد ببندد مورد مجازات قرار خواهد گرفت.

نکته مهم دیگر ترسیم استراتژی جدید آمریکا بعد شصت سال است. از شصت سال پیش یعنی از زمان کودتا علیه دکتر محمد مصدق، آمریکا در کنار رژیمهای حاکم بر ایران قرار داشته است چه حاکمیت شاه چه حاکمیت خمینی. اما اکنون بعد از شصت سال برای اولین بار یک سیاست استراتژیکی علیه رژیم ایران ترسیم می‌شود.

بعد از سخنرانی ترامپ نیز کشورهای اروپایی مانند فرانسه و انگلستان و آلمان بیانیه‌یی صادر کردند و گفتند علیه ناامن کردن منطقه و حمایت رژیم ایران از تروریسم در کنار آمریکا می‌ایستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e3e914c-db54-4e80-8435-943a3ee0a6eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات