728 x 90

استقبال برخی کشورهای عربی از راهبرد جدید آمریکا در قبال ایران

حمایت عربستان از استراتژی جدید آمریکا در قبال رژیم ایران
حمایت عربستان از استراتژی جدید آمریکا در قبال رژیم ایران
عربستان، بحرین، امارات متحده عربی و یمن حمایت خود از راهبرد جدید آمریکا در قبال رژیم ایران را اعلام کردند.

عربستان طی بیانیه‌یی ضمن استقبال از استراتژی جدید آمریکا در قبال رژیم ایران اعلام کرد: «تهران از درآمدهای اقتصادی ناشی از توافق اتمی و لغو تحریم‌ها در راستای بی‌ثبات کردن منطقه به‌ویژه از طریق گسترش موشکهای بالستیک و حمایت از تروریسم در منطقه به شمول حمایت از حزب‌الله لبنان و حوثی‌ها، استفاده کرده است».

وزارت‌خارجه بحرین با انتشار پیامی از استقبال این کشور از موضع ترامپ در خصوص توافق هسته‌یی با رژیم ایران و سپاه پاسداران خبر داد. در این پیام، بر حمایت بحرین از کلیه اقدامات برای جلوگیری از تأمین مالی و کمک تسلیحاتی رژیم ایران به شبه‌نظامیان افراطی در منطقه تأکید شده است.

وزارت امور خارجه امارات متحده عربی نیز با تأکید بر پایبندی این کشور به همکاری با آمریکا و دیگر متحدان برای «مبارزه با فعالیت‌های مخرب ایران» در منطقه از حمایت امارات متحده عربی از استراتژی جدید آمریکا در قبال رژیم ایران خبر داد.

دولت یمن نیز با انتشار پیامی اعلام کرد که این کشور از راهبرد جدید آمریکا در قبال رژیم ایران حمایت می‌کند. دولت یمن در این پیام با اشاره به کمک تسلیحاتی رژیم ایران به شبه‌نظامیان حوثی، استراتژی جدید آمریکا در قبال رژیم ایران را افشا کننده نقش این رژیم در استفاده از شبه‌نظامیان حوثی‌ برای برهم زدن ثبات و امنیت در منطقه ارزیابی کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d5f0e55a-15f3-49b3-a240-0a673187174f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات