728 x 90

هشدار دونالد ترامپ نسبت به خطرات رژیم ایران و کره شمالی

هشدار دونالد ترامپ نسبت به خطرات رژیم ایران و کره شمالی
هشدار دونالد ترامپ نسبت به خطرات رژیم ایران و کره شمالی
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر نسبت به خطرات رژیم ایران و کره شمالی هشدار داد. این سخنان دونالد ترامپ در کنفرانس مشترک مطبوعاتی با نخست‌وزیر اسپانیا ایراد شده است.
تلویزیون سی.ان.ان 6مهر 96:
دونالد ترامپ: آمریکا و اسپانیا به همراه هم با خطرات بسیار و با چالشهایی از جانب کره شمالی تا رژیم ایران تا ونزوئلا مواجهند.

ما از اسپانیا به‌خاطر تصمیم اخیر آن به اخراج سفیر کره شمالی و ایستادن با ما در تلاش هایمان برای منزوی کردن رژیم بیرحم کره شمالی تشکر می‌کنیم.
زمان آن است که تمامی کشورهای مسئول به ما برای منزوی کردن تهدید کره شمالی بپیوندند.

تولید بمب اتمی و برنامه موشکی کره شمالی کل جهان را با خسارت غیرقابل تصور روبه‌رو می‌کند. تمامی کشورها اکنون باید اقدام کنند تا که از توقف کامل برنامه اتمی این رژیم اطمینان پیدا کنند.
من از شورای امنیت سازمان ملل که ۲بار تاکنون به‌اتفاق آرا رأی داده است تشکر می‌کنم. با آرای ۱۵به صفر ۲بار رأی داده‌اند تا قطعنامه‌های شدیدی علیه کره شمالی تصویب شود.

من اخیراً تحریمهای سختی علیه کسانی که با این رژیم غیرقانونی تجارت کنند تصویب کرده‌ام. من از اقدام اخیر چین برای محدود کردن تجارتش با کره شمالی قدردانی می‌کنم و به‌طور مشخص از چین تقدیر کردم که تمامی روابط بانکی با کره شمالی را قطع کرده است. این چیزی است که حتی تا ۲ماه پیش غیرقابل تصور بود.
خبرنگار:‌ در مورد کره شمالی وزیر خارجه آن گفته است شماعملاً علیه کره شمالی اعلام جنگ کرده اید و کره شمالی تهدید کرده است که هواپیماهای آمریکایی را که بر فراز منطقه بین‌المللی پرواز کنند سرنگون کند می‌خواستم بدانم پاسخ شما چیست؟

دونالد ترامپ: اول به سؤال دوم شما پاسخ می‌دهم، ما کاملاً برای گزینه دوم آماده‌ایم که گزینه مطلوبی نیست ولی اگر ما آن گزینه را انتخاب کنیم نابود کننده خواهد بود این را می‌توانم به شما بگویم برای کره شمالی نابود کننده خواهد بود به این گزینه نظامی می‌گویند اگر مجبور باشیم اتخاذ کنیم خواهیم کرد.
عمل او بسیار بد است او حرفهایی می‌زند که هرگز نباید گفته شود و ما به آن پاسخ می‌دهیم

دولتهای مختلف، بسیاری از دولتها برای من یک فضاحت باقی گذاشتند ولی من این فضاحت راحل خواهم کرد. خواهیم دید که در کره شمالی چه خواهد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6dc85a73-4ae4-42d2-b85d-853f519f2e53"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات