728 x 90

جهان گیگا، دنیایی از امکانات جدید

--
--
ما وارد جهانی جدید می‌شویم. جهان در حال گسترش است و شبکه‌ها برای ما امکانات نامحدودی را فراهم می‌کند. ارتباط با داده‌ها شیوه‌های زندگی ما را تغییر می‌دهد.

آنچه که از ایمیلهای ساده آغاز شده امروز فراتر از انتظارات پیشرفت کرده است.

ما در حال ورود به دنیایی هستیم که نامش جهان گیگاست. دنیایی که میلیونها نفر به 1گیگابایت در هر ثانیه یا بیشتر دسترسی دارند. در ده سال آینده چیزی که باید رشد کند واقعیت مخلوط است.

نسل جدیدی از شبکه‌های با ثبات با سرعت بالا در حال حاضر یک دنیا امکانات را به روی ما باز می‌کند.

بر اساس یک گزارش جدید چرخه نوآوری «جهان گیگا» تا سال 2025 در اروپا بازاری با ارزش 250 تا 660میلیارد یورو را باز خواهد کرد.

سه بخش باید در دهه آینده رشد کند: واقعیت مخلوط، حضور مجازی از راه دور و زندگی اتوماتیک.

ماکس در لندن یک استودیو دارد که واقعیت مخلوط را با استفاده از مایکروسافت ارائه می‌دهد.

ماکس مدیر عامل شرکت کازندی می‌گوید: 'برای مشتریها، ما داده‌ها را با هولولنز مجازی می‌کنیم تا آینده قابل تجسم باشد.

هولو لنز شما را قادر می‌کند یک ساختمان بزرگ را در بالای میز قرار دهید. و برای طراحی زیرساختها و دیدن اطلاعات بیشتر به‌سادگی عمل کنید.

'یکی از محدودیتهایی که ما با تکنولوژی‌هایی مانند هولولنز مواجه می‌شویم این است که این پدیده یک دستگاه خودکار است. معنایش این است که همه چیزهایی که در هولولنز مشاهده می‌کنید به سرعت محاسبه می‌شود.

'ما نمی‌توانیم مدلهای بسیار بزرگ را نشان دهیم، نمی‌توانیم همزمان چندین مدل را نشان بدهیم، ولی اگر همه به یک گیگابایت یا به اینترنت دسترسی داشته باشند، می‌توانیم به‌سادگی از داده‌ها استفاده کنیم و آن را به دستگاه انتقال دهیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/170bc86e-b9dc-4853-ab02-d672abbe46f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات