728 x 90

تجمع اعتراض مردم خاش در اعتراض به‌قتل یک دانشجو توسط نیروی انتظامی

تجمع اعتراضی مردم خاش
تجمع اعتراضی مردم خاش
مردم خاش روز یکشنبه دوم مهر 96 در مقابل بیمارستان و ستاد فرماندهی نیروی سرکوبگر انتظامی رژیم در خاش تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار محاکمه عاملان حمله به دو دانشجو در این شهر شدند.

این تجمع اعتراضی در پی آن آغاز شده که مأموران جنایتکار نیروی انتطامی به

دو جوان بلوچ اهل خاش در جاده سراوان-خاش شلیک کردند. در جریان این تیراندازی حامد شهنوازی کشته شد و وضعیت مسعود شهنوازی برادر زاده وی وخیم گزارش شده است. به گفته شاهدان: تیر مأموران مستقیم به‌سر حامد اصابت کرده و مسعود در اثر واژگونی خودرو جراحت برداشته است.

بیشتر بخوانید:

کشته و زخمی شدن ۳شهروند بلوچ در اثر تیراندازی مأموران انتظامی

مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی روز جمعه 27مرداد به ظن حمل کالای قاچاق، توسط یک خودرو به آن شلیک کردند که بر اثر این تیراندازی مستقیم یک جوان بلوچ به نام قاسم کشته و دو سرنشین دیگر خودرو مجروح شدند. پس از تیراندازی مشخص شد این خودرو هیچ باری حمل نمی‌کرده است.

سالانه دهها شهروند بلوچ بر اثر تیر اندازی نیروهای انتظامی به ظن حمل کالای قاچاق و سوخت در سیستان و بلوچستان کشته و زخمی می‌شوند، پیگیری خانواده قربانیان اما تاکنون به نتیجه‌یی نداده است.

هم‌چنین روز پنجشنبه ۲۱اردیبهشت 96 درشهرستان سیب و سوران یک هموطن بلوچ به نام ملا احمد بر اثر تیر اندازی مستقیم پاسداران کشته شد و دو نفر دیگر زخمی شدند.
تیراندازی بدون ایست و به ظن حمل سوخت بوده است. پاسداران جنایتکار پس از تیر اندازی محل حادثه را ترک کرده و متواری شدند. سیب و سوران در چهار صد کیلو متری زاهدان واقع شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bf738c95-95b7-4e6b-9836-e070b799e887"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات